اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کامیاران خبر داد

کسب رتبه نخست استانی در جذب منابع بانکی

فرماندار کامیاران از کسب رتبه برتر این شهرستان در جذب منابع بانکی در سال گذشته خبر داد.

کسب رتبه نخست استانی در جذب منابع بانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، علی عسگر روحانی پیش از ظهر امروز در نشست طرح ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار روستاها و شهرهای زیر 20 هزار خانوار این شهرستان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال در روستاها اقدامی شایسته در راستای تولید، خودکفایی، محرومیت‌زادیی و جلوگیری از مهاجرت است.

به گفته وی، این طرح با مسئولیت کمیته امداد امام(ره) کامیاران در 161 روستا و شهر موچش انجام می‌شود.

روحانی از شناسایی 2 هزار و 872 طرح خودکفایی توسط کمیته امداد حضرت امام(ره) خبر داد و بیان داشت: این طرح‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری موجود در منطقه شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان کامیاران به واسطه موقعیت جغرافیایی، آب و خاک و هوای مناسب کشاورزی و باغداری، صنایع‌دستی و مناطق مستعد گردشگری دارای قابلیت‌های ویژه‌ای برای توسعه اشتغال و کارآفرینی دارد که با همفکری و استفاده از ظرفیت‌های مردمی به نتایج دلخواه در این راستا دست خواهیم یافت.

وی بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال‌های پایدار با ارائه آموزش، برنامه‌های مدون و منطبق با نیاز جامعه، توسعه فرهنگ کار، استفاده از فکر، ایده و خلاقیت و در نهایت مشاوره و نظارت مورد توجه قرار قرار گیرد.

فرماندار کامیاران با بیان اینکه این شهرستان در سال گذشته رتبه اول جذب منابع بانکی را کسب کرده است، گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم این شهرستان بوده که امیدواریم با اجرای طرح ساماندهی اشتغال با همکاری و تلاش دستگاه‌های ذیربط بتوانیم گام‌های محکمی در این راستا برداریم.

انتهای پیام/79002/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول