اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

واحدهای آسیب‌دیده در زلزله اهر تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی،از اعطای وام زلزله به کلیه شهروندانی که اماکن مسکونی آنها در زلزله آسیب دیده و تاکنون موفق به دریافت تسهیلات بانکی نشده‌اند، خبر داد.

واحدهای آسیب‌دیده در زلزله اهر تسهیلات بانکی دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی باباجان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه‌ای که با رئیس بنیاد مسکن کشور و مسئولان ذی‌ربط انجام شده، مقرر شد به افرادی که منزل مسکونی آنها در سطح شهر اهر آسیب جدی دیده و تاکنون موفق به دریافت تسهیلات برای بازسازی نشده‌اند، با شرایط ویژه تسهیلات پرداخت شود.

وی ادامه داد: با معرفی بنیاد مسکن و هماهنگی لازم از سوی این نهاد با بانک عامل، نسبت به پرداخت تسهیلات بانکی با همان مقررات و ضوابط زلزله سال گذشته اقدام می‌شود.

وی تسهیلات اعطایی برای بازسازی اماکن مسکونی را 220 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این افراد می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن و معرفی لازم برای هر طبقه مبلغ فوق را دریافت کنند و در صورت افزایش هر طبقه این رقم به دو برابر افزایش می‌یابد و بازپرداخت آن سه سال بعد از اعطای تسهیلات خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین به خانه‌های آسیب دیده از زلزله در روستاها نیز اشاره کرد و گفت: در جلسه فوق بنیاد مسکن دستورات لازم را برای پیگیری مسائل و مشکلات اماکن مسکونی روستایی این مناطق صادر کردند.

این نماینده مجلس افزود: با گذشت بیش از یک سال در برخی روستاها هنوز زیرساخت‌های اصلی در زمینه‌های مختلف عمومی از جمله مساجد، جاده‌های ارتباطی، جاده‌های بین مزارع، کانال‌های آب، طرح‌های هادی روستایی، خانه‌های بهداشت تکمیل نشده که انتظار داریم دولت یازدهم و استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در منطقه و با سفر به شهرستان دستورات لازم را صادر کنند.

وی با تقدیر از خدمات انجام شده در مناطق زلزله‌زده که با حمایت و رهنمودهای مقام عظمای ولایت در امور محوله تسریع و زمینه رضایتمندی مردم مناطق زلزله‌زده فراهم شد، اظهار کرد: امید داریم با تداوم این خدمات شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول