اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برخورداری در گفت‌و‌گو با فارس:

3 نماینده قم به دنبال قهرمانی در لیگ جوانه کاراته کشور هستند

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: 3 نماینده قم در فصل جاری پیکارهای لیگ جوانه کاراته کشور به دنبال کسب عنوان قهرمانی هستند.

3 نماینده قم به دنبال قهرمانی در لیگ جوانه کاراته کشور هستند

علیرضا برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در حالی که امسال نزدیک به 30 تیم در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور حضور داشتند چهار تیم به نمایندگی از قم در این پیکارها به میدان رفتند.

وی ادامه داد: تیم‌های حاضر در مسابقات فصل جاری لیگ نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ جوانه در 6 گروه مقدماتی بازی‌های خود را آغاز کرده و در تلاش برای راهیابی به مرحله دوم به شکل دوره‌ای با یکدیگر پیکار کردند.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: تیم‌های کاراته تجهیزات رزمی سامکوه، شهید بیطرفان، شهید احمدلو و صنایع شهاب گاز‌سوز قم در این دوره از مسابقات حضور داشتند و با ترکیبی از بهترین‌های کاراته قم به مصاف حریفان خود رفتند.

وی تصریح کرد: قم همواره استانی مطرح و دارای قابلیت‌ها و ظرفیت بسیار بالا در رشته کاراته بوده ضمن اینکه انصافاً مدیران باشگاه‌ها و مربیان دلسوز کاراته قم برای تربیت نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی زحمت زیادی متحمل می‌شوند.

برخورداری عنوان کرد: در پایان مسابقات مرحله مقدماتی فصل جاری پیکارهای لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور سه نماینده از جمع چهار تیمی که از قم در این پیکارها حضور یافته بودند موفق به کسب مجوز حضور در مرحله دوم شدند.

وی یادآور شد: تیم‌های شهید بیطرفان، تجهیزات رزمی سامکوه و صنایع شهاب گازسوز با انجام بازی‌های بسیار خوب و درخشش کاراته‌کاهای آینده‌دار و مستعد خود توانستند از گروه‌های خود به مرحله دوم لیگ کاراته نوجوانان کشور راه یابند.

نایب رئیس هیئت کاراته استان قم تاکید کرد: قم آنقدر ظرفیت بالایی در رشته کاراته دارد که اگر هر چهار نماینده قم می‌توانستند از مرحله گروهی صعود کنند اتفاق غیرمنتظره‌ای نبود بلکه انتظار ما این بود که بتوانیم مربع قهرمانی تشکیل بدهیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه کاراته‌کاهای توانمند تیم‌های قمی حاضر در این رقابت‌ها عملکرد بسیار خوب و درخشانی داشتند و ان‌شاءالله بسیاری از آن‌ها در آینده‌ای نزدیک به اردوی تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی مختلف کشورمان نیز دعوت خواهند شد.

برخورداری اظهار داشت: در مرحله اول این دوره از مسابقات، تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کردند و در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی، 2 تیم از هر گروه به مرحله بعد راه یافت تا بدین ترتیب مدعیان کسب عنوان قهرمانی چهره خود را نشان بدهند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول