اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته آمل خبر داد

فعالیت 2 هزار کاراته‌کا در آمل

رئیس هیئت کاراته آمل از فعالیت و آموزش بیش از 2 هزار کاراته‌کا در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 2 هزار کاراته‌کا در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، فرامرز علیزاده امشب در نشست روسا و نایب رئیس هیئت‌های کاراته استان اظهار داشت: مسئولان هیئت کاراته استان با همدلی و مشورت با شهرهای مختلف برای پیشرفت بیشتر تلاش داشته باشند.

وی با تبریک انتخاب ابراهیمی به عنوان رئیس جدید هیئت کاراته مازندران تصریح کرد: امیدوارم روز به روز شاهد رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در بین دیگر استان‌های کشور باشیم.

علیزاده با تاکید بر اینکه کاراته‌کاهای مازندرانی بار دیگر با مدال‌آوری در سطح بین‌المللی، آسیایی و جهانی خوش درخشیده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، گفت:‌ باید از تجربیات اساتید برجسته، پیشکسوتان و مربیان باتجربه به وسیله مشورت استفاده کنیم زیرا این رشته ورزشی جایگاه بسیار خوبی در بین خانواده‌ها دارد و ما نیز باید برای روی‌آوری بیشتر فرزندان به کاراته بیش از گذشته بکوشیم.

رئیس هیئت کاراته آمل با اشاره به اینکه در این شهرستان 28 مربی کاراته در حال فعالیت هستند، افزود: 15 مربی در بخش آقایان فعال بوده و 13 مربی نیز کار در بخش بانوان را برعهده دارند.

وی با تاکید اینکه بیش از 2 هزار کاراته‌کا در این شهرستان مشغول به تمرین هستند، گفت:‌ 25 باشگاه این شهرستان در 30 شیفت کار تربیت و آموزش را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/86012/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول