اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کاراته استان خراسان رضوی خبر داد

وجود بیش از ۷۰ سبک فعال در هیئت کاراته خراسان رضوی

سرپرست هیئت کاراته استان خراسان رضوی گفت: بالغ بر ۷۰ سبک فعال در هیئت کاراته استان وجود دارد.

وجود بیش از ۷۰ سبک فعال در هیئت کاراته خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید رزم‌آرا ظهر امروز در نشست خبری اداره‌کل ورزش و جوانان استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیئت کاراته استان از ظرفیت‌های بالایی در امر آموزش، مسابقات و داوری برخوردار بوده و با توجه به سبک‌های موجود در این هیئت می‌توان گفت یکی از فعال‌ترین هیئت‌های استان است.

وی در رابطه با سبک‌های موجود کاراته در استان گفت: بالغ بر 70 سبک در رشته کاراته فعال بوده که 23 سبک آن مربوط به بانوان و 47 سبک مربوط به آقایان است.

این مسئول در رابطه با کمیته استعدادیابی استان خراسان رضوی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های اصلی هیئت کاراته، استعدادیابی و کشف استعدادهای استان است و افراد متخصص در خراسان رضوی در کمیته استعدادیابی فعالیت می‌کنند.

سرپرست هیئت کاراته استان خراسان رضوی از برنامه‌های مربی‌گری و داوری در استان خبر داد و گفت: 4 دوره کلاس مربی‌گری درجه یک را در استان برگزار کرده‌ایم و می‌توان گفت در دوره آخر مدرسان موجود از خود استان بودند نه از فدراسیون و تاکنون در مجموع بیش از 400 مربی ملی در پایان دوره‌ها تحویل جامعه ورزشی کاراته استان داده‌ایم.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان از اول سال 92 تا به حال بودجه‌ای را به هیئت کاراته تخصیص نداده و قابل ذکر است که بابت سالن موجود که در اختیار هیئت کاراته بوده سالانه 3 میلیون و 500 هزار تومان از هیئت دریافت می‌کند.

این مسئول از حضور داور آسیایی و فعال در هیئت استان خبر داد و گفت: هیئت استان از موجودیت داور آسیایی به نام حمید دباغ که مدرک درجه یک داور آسیایی دارد، بهره‌مند است.

سرپرست هیئت کاراته استان خراسان رضوی از جذب حامی مالی با عنوان شرکت بام ‌ایران خبر داد و گفت: به تازگی با مجموعه شرکت بام‌ایران به توافق رسیده‌ایم که در امر برگزاری مسابقات و اعزام تیم هیئت کاراته استان ما را همراهی کند.

رزم‌آرا در پایان از حضور 15 هزار نفری ورزشکاران در ورزش فراگیر کاراته خبر داد و تصریح کرد: ورزش کاراته یکی از پایه‌ترین رشته‌های ورزشی در کشور بوده و خراسان رضوی بالغ بر 15 هزار ورزشکار را در خود جای داده است.

انتهای پیام/2202/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول