اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز:

طرح‌های توسعه‌ای در هشتگرد با جدیت پیگیری می‌شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با جدیت از سوی دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شوند.

طرح‌های توسعه‌ای در هشتگرد با جدیت پیگیری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جلسه معارفه شهردار جدید شهر جدید هشتگرد بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در این جلسه مجید سریزدی طی سخنانی با اشاره به پتانسیل‌ها و توانمندی‌های این شهر اظهار داشت: بخش مهمی از فعالیت‌ها و طرح‌های صنعتی و کشاورزی استان البرز در اطراف شهر جدید هشتگرد استقرار داشته و از این منظر این منطقه استعداد بسیار زیادی دارد.

وی تصریح کرد: حضور مردم تلاشگر، مومن، ولایت‌مدار و جوانان با استعداد از دیگر امتیازات مهم شهر جدید هشتگرد است و می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب و اجرای طرح‌های عمرانی این محدوده را به عنوان الگوی مدرن‌سازی شهرهای کشور مطرح کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: تحقق این مهم نیازمند برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌مندی صحیح از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها است و مدیریت شهری باید در این حوزه تلاش برنامه‌ریزی شده داشته باشد.

سریزدی تاکید کرد: خوشبختانه شاهد اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای مهمی در شهر جدید هشتگرد هستیم و اجرای این طرح‌ها با جدیت از سوی دستگاه‌های اجرایی و به ویژه استانداری پیگیری می‌شوند.

وی بیان داشت: شهر جدید هشتگرد باید به عنوان الگویی برای همه شهرهای استان البرز و حتی کشور مطرح باشد و به طور قطع مردم این منطقه شایسته خدمات‌رسانی بیشتر به ویژه از سوی مدیران شهری هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز افزود: اگر استانداردهای لازم در مدیریت شهری به درستی لحاظ شود، این مهم در آینده نزدیک محقق خواهد شد.

سریزدی یکی از نیازهای شهر جدید هشتگرد را توسعه امکانات رفاهی به ویژه توسعه بوستان‌ها و فضای سبز توصیف کرد و گفت: فعالیت کارخانه‌های صنعتی نباید موجب تخریب محیط زیست و فضای سبز شهر جدید هشتگرد شده و در این حوزه شهرداری باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در اولویت کار خود قرار دهد.

وی در پایان تاکید کرد: اولویت دیگر مدیریت شهری در شهر جدید هشتگرد باید جذب مشارکت بخش خصوصی باشد و امیدواریم با همکاری و تعامل همه جانبه هر چه سریعتر طرح‌های توسعه‌ای در این منطقه نهایی شده و به بهره‌برداری برسد.

لازم به توضیح است، در این جلسه کامران عظیم‌زاده به عنوان شهردار جدید هشتگرد معرفی و کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول