اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرآورده‌های غذایی در تبریز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرآورده‌های غذایی فرصتی مناسب برای رونق تولید و تجارت است.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرآورده‌های غذایی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرآورده‌های غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته تبریز و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اقتصاد کشاورزی، صنایع تبدیلی نقش مهمی را در فرآوری محصولات کشاورزی ایفا می‌کند زیرا از یک سو ارزش افزوده محصولات اولیه بخش را ارتقا داده و از دیگر سو محصولاتی به بازار عرضه می‌کند که با استفاده از فناوری‌های نوین حاصل آمده است.

وی با اشاره به اینکه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فرآورده‌های غذایی، فرصتی مناسب برای رونق تولید و تجارت درحوزه کشاورزی کشور، به خصوص شمال غرب ایران اسلامی محسوب می‌شود، افزود: این نمایشگاه فرصتی مناسب و مغتنم برای آشنایی متخصصان، کارشناسان و سرمایه‌گذاران و مدیران حوزه کشاورزی با صنایع و تکنولوژی‌های جدید، تولید، فرآوری، نگهداری و توزیع مواد غذایی خواهد بود.

وی اضافه کرد: ماشین‌آلات تولید و فرآوری مواد پروتئینی، گوشت سفید و قرمز، فرآوری‌های تخم مرغ، تکنولوژی و ماشین‌آلات مواد لبنی، شیرینی و شکلات، ماشین‌‌آلات پخت شیرینی و نان،صنایع آرد، ماکارونی، کنسروجات، افزودنی‌های خوراکی، خشکبار، سبزیجات، پردازش مواد غذایی، پردازش میوه، تکنولوژی فریز و بسته‌بندی مواد غذایی، بیوتکنولوژی و دیگر فناوری‌های مرتبط با بخش کشاورزی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

محمدیان ادامه داد: این بزرگترین نمایشگاه منطقه‌ای است که هشت استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، همدان، زنجان، قزوین، کردستان و کرمانشاه در آن حضور فعال داشته و از جمله مطرح‌ترین نمایشگاه بین‌‌المللی غذایی ایران به شمار آمده و مجاورت با کشورهای دیگر و امکان بازدید سرمایه‌گذاران 5 کشور ترکیه، ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان و جمهوری آذربایجان بهترین فرصت را برای حضور متخصصان، کارشناسان و سرمایه‌گذاران و دیگر فعالان حوزه کشاورزی فراهم کرده است.

وی گفت: تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی، ماشین‌آلات و صنایع‌غذایی و اقتصاد صنایع غذایی و صنایع وابسته در این نمایشگاه حضور دارند و آماده همکاری و تعامل با بخش تولید و سرمایه‌گذاری حوزه کشاورزی هستند.

محمدیان خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌‌المللی تبریز افتتاح و از ساعت 16 کار خود را آغاز و تا سیزدهم آبان ماه فعالیت آن تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول