اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

89 درصد تعهدات آموزشی محقق شده است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: 89 درصد تعهدات آموزشی مراکز دولتی استان اردبیل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای تاکنون محقق شده است.

89 درصد تعهدات آموزشی محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری عصر امروز در نشست معاونان و رؤسای فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های استان اردبیل اظهار داشت: درصد تحقق تعهدات آموزشی مراکز دولتی استان بر حسب نفر ساعت 88 درصد و براساس نفر دوره 86 درصد است.

وی تصریح کرد: این رقم در مقایسه با سایر استان‌ها بالاست به طوری که استان اردبیل در رتبه دوم قرار دارد.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: براساس عملکرد نفر ساعت استان تا هفته اول آذر ماه 3 میلیون و 698 هزار و 877 نفر ساعت و عملکرد نفر دوره در بخش آموزش‌های دولتی 13 هزار و 598 نفر است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: یکی از رویکردهای ما در توسعه برنامه‌های آموزشی و مهارتی گرایش به سمت برگزاری و حضور علاقمندان در دوره‌های تخصصی است که در این زمینه امیدواریم با همراهی و همکاری مسئولان استانی و کشوری بتوانیم در توسعه و گسترش همه‌جانبه این بخش موفق عمل کنیم.

وی از تحقق 105 درصدی تعهد اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در هشت ماهه امسال خبر داد و بیان کرد: امیدواریم همچنان روند اشتغالزایی در حوزه فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی ارتقا یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با توجه به رویکرد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در مورد اجرای دوره‌های آموزشی محصول محور، این استان را از مراکز پیشرو در توسعه و گسترش آموزش‌های محصول محور دانست.

دریافت آزمون از 30 هزار هنرآموز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره سنجش و ارزشیابی استان اردبیل از برگزاری آزمون‌های هماهنگ کشوری در بخش دولتی و آزاد، تفاهمنامه‌ها، ادواری و آزمون‌های اصناف خبر داد.

علی تحریری گفت: برگزاری مسابقات ملی مهارت در هشت ماهه امسال به تعداد 30 هزار و 816 نفر بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از این تعداد 19 هزار و 873 نفر در مرحله آزمون کتبی قبول شده‌اند.

تحریری خاطر نشان کرد: تعداد سئوالات طراحی شده در 75 رشته شامل پنج هزار و 300 سئوال کتبی و 60 پروژه عملی است.

وی در ادامه تصریح کرد: این اداره کل در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت با کسب یک مدال طلا، دو نقره، یک برنز و شش دیپلم افتخار آفرید.

رئیس اداره سنجش و ارزشیابی استان اضافه کرد: از لحاظ امتیاز 23 پله و از لحاظ امتیاز تیمی 9 پله نسبت به سال قبل جایگاه خود را بین استان‌ها ارتقا دادیم.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول