اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل اوپک گازی:

عسلویه به عنوان منطقه‌ای استراتژیک مورد توجه جهانیان قرار می‌گیرد

دبیرکل اوپک گازی گفت: عسلویه به‌زودی به عنوان منطقه‌ای استراتژیک مورد توجه جهانیان قرار خواهد گرفت.

عسلویه به عنوان منطقه‌ای استراتژیک مورد توجه جهانیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید محمدحسین عادلی عصر امروز در بازدید از منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.

دبیرکل اوپک گازی با اشاره به تحولات اخیر بین‌المللی افزود: با تدابیر وزیر و همت مدیران صنعت نفت، فعالیت‌های بی‌نظیر در منطقه ویژه پارس مورد توجه جهانیان قرار خواهد گرفت.

عادلی با اشاره به حضور جمهوری اسلامی ایران در مسند دبیرکلی کشورهای عضو مجمع صادرکننده گاز(اوپک گازی) خاطرنشان کرد: خوشحالیم که با تدبیر و هوشمندی وزیر نفت توانستیم این جایگاه مهم (دبیرکلی اوپک گازی) را برای جمهوری اسلامی ایران کسب کنیم.

دبیرکل اوپک گازی افزود: با توجه به جایگاه گاز در اقتصاد جهانی و همچنین در اختیار داشتن بیش از 70 درصد از ذخایر گاز جهان در این سازمان بین‌المللی، اوپک گازی می‌تواند در عرصه انرژی جهان نقش تاثیرگذاری ایفا کند.

عادلی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در عسلویه تصریح کرد: با تدابیر ویژه وزیر نفت و عزم جدی مدیران صنعت نفت در پارس جنوبی، عسلویه به‌زودی شاهد فعالیت‌های کم‌نظیری خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت تدبیر و امید در راستای رشد و توسعه اقتصادی کشور ابراز داشت: تحولات امید بخش کشور نوید این را دارد که عسلویه به‌زودی به عنوان منطقه‌ای استراتژیک مورد توجه جهانیان قرار خواهد گرفت.

مسعود نصوری مدیرعامل منطقه ویژه پارس و محی‌الدین جعفری مدیر طرح‌های مهندسی منطقه ویژه پارس نیز با خوشآمدگویی به دبیرکل اوپک گازی به ارائه گزارش و تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در پایتخت انرژی کشور پرداختند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول