اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز:

بیش از 25 هزار فرصت شغلی پایدار در استان البرز ایجاد شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از ایجاد 25 هزار و 493 شغل پایدار در استان البرز خبر داد.

بیش از 25 هزار فرصت شغلی پایدار در استان البرز ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ایمانی عصر امروز در ششمین کارگروه تخصصی اشتغال البرز اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده باید به سمت توسعه اشتغال و کاهش بیکاری پیش برویم.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که به سمت توسعه اشتغال پیش برویم و جوانان جویای کار را در محیط‌های کاری مناسب جذب کنیم.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به سهمیه استان البرز در ایجاد اشتغال تا کنون 45 درصد از میزان تعهدات محقق شده است، افزود: سعی خواهد شد که این مهم تا پایان سال نیز با توسعه همراه شود.

ایمانی با بیان اینکه سهمیه در نظر گرفته شده برای استان البرز در سال جاری 56 هزار و 260 اشتغال است،  گفت: کارآفرینان، صاحبان مشاغل و صاحبان صنایع نیز در توسعه اشتغالزایی دراستان البرز سهم به‌سزایی دارند.

وی تأکید کرد: کاهش نرخ بیکاری در استان البرز مستلزم توجه مسئولان و به ویژه صاحبان صنایع است تا بتوانیم با جذب بیشتر نیروهای کار به سمت کاهش نرخ بیکاری پیش برویم.

ایمانی داشتن مهارت کافی برای جویندگان کار را مهم خواند و گفت: جویندگان کار اگر مدرک فنی و حرفه‌ای داشته و مهارت کافی را کسب کرده باشند، می‌توانند بسیار راحت‌تر در محیط‌های کاری جذب شوند.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول