اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون‌های مساجد گچساران خبر داد

دریافت مجوز رسمی 6 کانون فرهنگی برای ایجاد کتابخانه

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران گفت: شش کانون فرهنگی هنری در گچساران و باشت مجوز رسمی کتابخانه دریافت کردند.

دریافت مجوز رسمی 6 کانون فرهنگی برای ایجاد کتابخانه

سید نعمت‌الله حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه امروزه یکی از شاخصه‌های توسعه کتاب و کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه به شمار می‌رود، اظهار کرد: کتابخانه‌های کانون فرهنگی و هنری مساجد جایگاه ارزشمندی در زندگی افراد پیدا کرده و این جایگاه‌ها نیازمند تقویت بیشتر و همکاری همه مسئولان است.

وی افزود: پیوند کتاب و مسجد حرکت ارزشمندی بوده که باید مورد توجه بیشتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار گیرد.

حجازی با بیان این‌که گچساران و باشت دارای قابلیت‌های ارزشمندی در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است، ابراز کرد: در حال حاضر 54 کانون فرهنگی و هنری مصوب در گچساران و باشت وجود دارد که در حال رایزنی برای توسعه فعالیت‌های این کانون‌ها هستیم.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از دریافت مجوز رسمی شش کانون فرهنگی و هنری در گچساران و باشت برای ایجاد کتابخانه خبر داد و گفت: طی نامه‌ای که از سوی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده، شش کانون فرهنگی و هنری در شهرستان‌های گچساران و باشت مجوز  راه‌اندازی کتابخانه برای استفاده عموم دریافت کرده است.

حجازی یادآور شد: از تعداد شش کانون فرهنگی و هنری که مجوز دریافت کرده است، سه کانون در گچساران و سه کانون فرهنگی و هنری دیگر نیز در باشت واقع شده است.

انتهای پیام/82001/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول