اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه چرداول:

تفکر ولایت‌پذیری بسیجیان جهان استکبار را به زانو درآورده است

دبیر حزب موتلفه چرداول گفت: تفکر ولایت‌پذیری بسیجیان جهان استکبار را به زانو درآورده است.

تفکر ولایت‌پذیری بسیجیان جهان استکبار را به زانو درآورده است

حسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس است، دورانی که رزمندگان ما در عملیات‌های مختلف، ایثار و از خودگذشتگی خود را به نمایش گذاشتند.

دبیر حزب موتلفه چرداول گفت: ولایت مداری و تحت امر رهبری بودن سرلوحه کار بسیجیان است و بسیج و بسیجیان لحظه‌ای از دفاع از انقلاب و اسلام کوتاهی و غفلت نمی‌کنند و در خط مقدم مبارزه حضور دارند و باید قدر این نهاد مقدس را دانست و آن را یاری کرد.

رضایی خاطر نشان کرد: ولایت پذیری، اخلاص، ایثار و شجاعت و شهادت طلبی، خدمت به مردم و ساده زیستی از ویژگی های بارز بسیجیان است.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه بسیج در سنگر نخست انقلاب اسلامی و دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران حضور جدی و فعال داشته و دارد، گفت: بسیج همیشه در تمام صحنه‌ها حضور فعال دارد و پشت سر ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خود حرکت می‌کند.

وی دوری از ولایت را موجب گم کردن راه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بسیج به عنوان پیشتاز حماسه سازی و خدمت باید در عرصه حضور داشته باشد که این موضوع از تاکیدات رهبری در جمع بسیجیان بود.

دبیر موتلفه چرداول گفت: امروز تفکر ولایت‌پذیری بسیجیان در جهان اسلام منتشر شده و جهان استکبار را به زانو درآورده است.

رضایی تصریح کرد: آنچه امروز دشمنان را به بازندگی واداشته است غیر قابل محاسبه بودن رفتار ایرانیان در صورت هرگونه تجاوز و یا تعدی و تعرض به خاک میهن اسلامی توسط قدرت‌های سلطه طلب است که باید در جامعه ما گسترش یابد تا دشمنان ناکام بمانند.

این فعال سیاسی در ادامه ضمن تبریک به خاطر موفقیت تیم مذاکره هسته‌ای ایران اسلامی تصریح کرد: حمایت رهبر معظم انقلاب و سایر موضع‌گیری‌های هوشمندانه معظم له و پشتیبانی و مقاومت ملت انقلابی کشورمان بزرگترین عامل این پیروزی بزرگ است.

دبیر حزب موتلفه چرداول گفت: اگر امروز دشمنان پس از 34 سال تحریم و توطئه، در مذاکرات هسته‌ای به حقانیت ملت ایران اذعان می‌آورند و حقوق مسلم هسته‌ای ما را به رسمیت می‌شناسند، علت اصلی آن رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از معظم له و نیز مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل زیاده خواهی دشمنان است.

انتهای پیام/2246/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول