اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی شهرستان کنگان تجلیل شدند

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی شهرستان کنگان تجلیل شدند.

دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی شهرستان کنگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس آموزش و پرورش کنگان بعد از ظهر امروز در این آیین ضمن تقدیر از تلاش دبیران و دانش‌آموزان در برگزاری این مراسم به بحث بسیج و حماسه‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت.

عباس شریف گفت: بسیج یک شجره طیبه و یک فرایند جاری در مسیر انقلاب اسلامی است و این وا‍ژه در خون و ضمیر نیروهای ایثارگر و انقلابی همیشه جاری است و با وجود این نهاد عظیم، ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همیشه حفظ خواهد ماند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: حماسه و ایثارگر بسیجیان یک عمل ارزشمند است که با هیچ معیاری قابل سنجش نیست و ارزش واقعی و پاداش بسیج را خداوند به بسیجیان خواهد داد زیرا این عزیزان از همین مرکز علم و تحصیل به میدان دفاع مقدس رفتند.

رئیس آموزش و پرورش کنگان تاکید کرد: بسیاری از این عزیزان نیز با نثار خون خود به درجه رفیع شهادت نائل شدند تا این انقلاب و کشور از نقشه شوم دشمنان محفوظ بماند و شما دانش‌آموزان با آرامش به تحصیل خود بپردازید.

وی به دانش‌آموزان توصیه کرد که وظیفه شما حفظ این آرمان‌ها و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء و ایثارگران و اطاعت از امر ولایت است و با موفقیت در صحنه علمی و کسب درجات بالاتر می‌توانید این ولایت‌پذیری را بیشتر تحقق ببخشید و به کشور خود خدمت کنید.

شریف یادآور شد: گسترش فرهنگ اصیل بسیج در جامعه به ویژه در بین نسل جوان امری بسیار ضروری است و باید جوانان و نوجوانان با رشادت‌های بسیجیان آشنا شوند.

در این آیین از دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول