اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی شش ماه آینده

دکه‌ها و باجه‌های مطبوعاتی دوگنبدان جابه‌جا می‌شود

طی شش ماه آینده و همزمان با عملیات بهسازی کنارگذر پروژه زیرگذر گچساران، دکه‌ها و باجه‌های مطبوعاتی دوگنبدان جابه‌جا می‌شود.

دکه‌ها و باجه‌های مطبوعاتی دوگنبدان جابه‌جا می‌شود

اردوان زینل‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر آخرین وضعیت دکه‌های درون شهری دوگنبدان اظهار کرد: دکه‌ها مشکلات و مسائل خاص خود را دارد اما ممکن است در مکانی به خاطر نیاز مردم کاربری شود و دکه لازم باشد.

وی افزود: این‌که ما اعتقاد داشته باشیم، دکه‌ها برای مردم ایجاد اشتغال می‌کند، بسیار نگران‌کننده است.

شهردار دوگنبدان ابراز کرد: در برخی موارد نصب دکه‌ها ممکن است سبب برهم‌خوردن منظر شهری، امنیت و ضوابط شهرداری شود آن‌هم به دلیل این‌که شاید اشتغال ایجاد کند.

زینل‌زاده با بیان این‌که حدود 60 دکه در دوگنبدان وجود دارد، تأکید کرد: پیگیری وضعیت دکه‌های گچساران مصوب شورای شهر و فرمانداری بوده که در این زمینه اقداماتی در آینده صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: نیمی از این دکه‌ها فاقد مصوبه شورا و شهرداری بوده و با عنوان باجه‌ مطبوعاتی ایجاد شده است اما فعالیت مطبوعاتی در این دکه‌ها انجام نمی‌شود.

شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که در برنامه‌ای معقول شش ماهه همزمان با عملیات بهسازی کنارگذر پروژه زیرگذر این جابه‌جایی صورت گیرد. 

زینل‌زاده بیان کرد: طرح زیرگذر و کنارگذر و بخش‌های از روبروی بانک ملی تا بازار روز و خیابان بلادیان گچساران باید توأمان با یکدیگر شود زیرا این مکان‌ها در ترافیک شهری تأثیرگذار است.

وی با بیان این‌که طرحی در زمینه جابه‌جایی باجه‌های مطبوعاتی در دست تهیه است، افزود: این طرح تا هفته آینده آماده می‌شود.

زینل‌زاده تصریح کرد: در این طرح ایستگاه‌های 500 دستگاه، کارکنان، رزمندگان و حتی پارکینگ باید دیده شود و باجه‌های مطبوعاتی که قطعا باید جا‌به‌جا می‌شوند باید جانمایی بهتری در آن فضا برای خود ایجاد کنند.

انتهای پیام/82014/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول