اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 700کودک

بادبادک‌ها در آسمان آبی سمیرم به پرواز درآمد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم گفت: جشن بادبادک‌ها به منظور ایجاد و افزایش روحیه شادی و نشاط در کودکان با حضور بیش از 700 کودک در سمیرم برگزار شده است.

بادبادک‌ها در آسمان آبی سمیرم به پرواز درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید محمدرضا فلسفی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن بادبادک‌ها اظهار کرد: جشن بادبادک‌ها با حضور بیش از 700 کودک به همراه خانواده‌های کودکان از مراکز مهد‌کودک‌ها و پیش‌دبستانی‌های سمیرم برپا شده و کودکان در این جشن بادبادک‌های رنگارنگ و دست‌ساز خود را در آسمان آبی به پرواز درآورده‌اند.

وی به هدف از برگزاری این جشن اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد فضایی شاد همراه با همدلی و تقویت نشاط اجتماعی در کودکان به عنوان مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشن محسوب می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمیرم تصریح کرد: حضور پر‌شور و نشاط امروز والدین در کنار فرزندان سبب افزایش روحیه نشاط و تشویق فرزندان به فعالیت‌های بدنی و نیز ایجاد خاطراتی ماندگار در ذهن کودک می‌شود.

وی با تاکید بر تشویق فرزندان از سنین کودکی به ورزش و فعالیت‌های بدنی اضافه کرد:  تشویق کودکان به ورزش می‌تواند عادت‌های مناسبی در آنها ایجاد و سلامتی آنها را در طول دوران زندگی تضمین کند.

فلسفی تاکید کرد:  پرداختن به ورزش در کنار افزایش آمادگی جسمانی کودکان سبب کسب مهارت و افزایش اعتماد به نفس آنها می‌شود و به آنها می‌آموزد که چگونه محرک‌های آنی را در خود کنترل کنند.

وی  با بیان اینکه ورزش و بازی جزئی برای مقابله با استرس کمک می‌کند.

انتهای پیام/2301/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول