اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری جیرفت:

آمار بیماران خاص در جنوب کرمان بالا است

سرپرست فرمانداری جیرفت گفت: آمار بیماران خاص در جنوب کرمان بالا است.

آمار بیماران خاص در جنوب کرمان بالا است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمد امینی‌روش ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز درمانی بیماری‌های خاص جیرفت، گفت: امروز با ارائه این خدمات به قشر محروم در زمینه سلامت جامعه اقدام مهمی انجام شده است.

وی افزود: آماری که از بیماران خاص در منطقه ارائه شده بالا است که این امر بیانگر توجه و ارائه خدمات بیشتر به این قشر است و در کنار آن باید راه‌های پیشگیری از بروز این بیماری بیشتر از گذشته مد نظر باشد.

امینی‌روش با بیان اینکه هر چه در ارائه خدمات به بیماران خاص کار کنیم، کم است، تصریح کرد: باید آموزش در پیشگیری را بیشتر کنیم تا رشد این جمعیت کاهش یابد و در آینده با مشکلات بیشتری در این زمینه مواجه نشویم.

سرپرست فرمانداری جیرفت خاطرنشان کرد: در راستای فراهم کردن، زمینه برای حضور جوانان مبتلا به بیماری‌های خاص در اجتماع و اشتغال آنها در حد امکان اقدام می‌کنیم تا احساس نکنند، نمی‌توانند در جامعه مفید باشند.

امینی‌روش گفت: در زمینه توسعه این مرکز هم کمک می‌کنیم، جایی که همه دست به دست هم دهند، زمینه ارائه خدمات بهتر هم فراهم می‌شود.

انتهای پیام/80002/ذ20/ض1002 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول