اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مطرح کرد

پویایی فعالیت‌های فرهنگی و هنری بسیجیان در استان بوشهر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ما روز به روز شاهد پویایی و تلاش مضاعف توسط هنرمندان بسیجی در عرصه‌‎های مختلف هنری در سطح بسیج هنرمندان و جامعه هنری هستیم.

پویایی فعالیت‌های فرهنگی و هنری بسیجیان در استان بوشهر

نصرالله غزنوی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در بوشهر در ارتباط با فعالیت‌های هنری بسیجیان، جشنواره عکس بسیج در استان بوشهر را یک موفقیت عنوان کرد و گفت: دومین جشنوارعکس بسیج امسال نسبت به سال گذشته از لحاظ کمی و کیفی در سطح بالاتری بود که بعضی از این عکس‌ها به عنوان عکس‌های برتر کشور انتخاب شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: هنرمندان بسیجی در زمینه نه تنها عکس بلکه تئاتر، فیلم، خط، نقاشی و طراحی فعالیت چشمگیری دارند که در زمینه فیلم کوتاه مقام‌های کشوری داشته‌اند.

وی با تاکید بر حمایت بیشتر مسئولان از هنرمندان بسیجی خاطرنشان کرد: ما روز به روز شاهد پویایی و تلاش مضاعف توسط هنرمندان بسیجی در عرصه‌‎های مختلف هنری در سطح بسیج هنرمندان و جامعه هنری هستیم.

غزنوی افزود: این یک بارقه امید نسبت به نسل جوان ماست و حضور جوانان در این عرصه‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده است و حضور پیشکسوتان در کنار جوانان می‌تواند یک انقلابی را ایجاد کند.

وی یادآور شد: استان ولایت‌مدار بوشهر امروز در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردار است و باید این جایگاه را ارتقاء و حفظ کند و اگر پیشکسوتان در کنار نسل‌های آینده قرار گیرند می‌توانند معجزه بیافرینند مانند آن چیزی که در دوران دفاع مقدس خلق و ایجاد کردند.

غزنوی ادامه داد: خیلی از رزمندگان ما تخصص در جنگ نداشتند اما نسبت به راه، هدف و اسلام ایمان و اعتقاد داشتند معجزه آفریدند و در زمینه هنر نیز چنین است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج یک فرهنگ است و اگر این فرهنگ با هنر تلفیق پیدا کند نسبت ماندگاری و نورانیت آن بیشتر خواهد شد و دیگر خاص یک قشر، جنسیت و یک سن نیست بلکه تمام رده‌های سنی و اقشار جامعه را شامل می‌شود.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول