اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای مازندران خبر داد

اصلاح شبکه‌های فرسوده آبرسانی در رامسر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: اصلاح 25 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آبرسانی رامسر با اعتباری بیش از 35 میلیارد ریال انجام شد.

اصلاح شبکه‌های فرسوده آبرسانی در رامسر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، محمدتقی حسین‌زاده با بیان اینکه طرح‌های آبرسانی به دو شهر رامسر و کتالم در حال انجام است، افزود: اصلاح و زون‌بندی شبکه با هدف کاهش هدر رفت آب به میزان 30 لیتر در ثانیه، لوله‌گذاری به طول 25 هزار متر، استانداردسازی 250 فقره انشعاب آب و احداث خرپا به‌منظور عبور لوله از یک دهانه رودخانه با صرف اعتبار بالغ بر 35 میلیارد ریال به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه نصب و استانداردسازی 100 فقره انشعاب آب و شش نقطه اتصال شبکه در حال انجام است، تصریح کرد: با هدف ایجاد ذخیره مطمئن برای مقابله با کمبود آب آشامیدنی در ساعات پیک مصرف، مکان‌یابی برای احداث مخزن جمع‌کننده بتنی 400 مترمکعبی انجام شده که در مرحله خرید زمین قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران از طراحی احداث یک باب ایستگاه پمپاژ به‌منظور ایجاد فشار مناسب شبکه برای انتقال آب به مناطق رفع رامسر خبر داد و گفت: اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها 20 میلیارد ریال است.

حسین‌زاده با بیان اینکه در بخش آب شرب رامسر با توجه به ورود مسافران در ایام تابستان با مشکل مواجه بودیم، بیان داشت: با تلاش همکاران این شرکت و راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب شرب سد میجران مشکل آب آشامیدنی این شهر برطرف شد.

وی از بهره‌برداری طرح آبرسانی به شهر کتالم با صرف اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل احداث مخزن بتنی یک هزار متر مکعبی به‌منظور ایجاد ذخیره مطمئن برای مقابله به قطع آب در مواقع بحرانی و تامین فشار مناسب در ساعات پیک مصرف بوده که به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران با اشاره به اینکه احداث خط انتقال خروجی و ورودی مخزن به طول 8 هزار و 500 متر در کتالم به پایان رسید، گفت: اتصال چهار نقطه از شبکه‌های موجود به این مخزن درحال اجرا است که برای اتمام کار یک میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول