اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد

فعالیت 198 جبهه کاری برای احداث سیستم فاضلاب در 16 شهر خوزستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: 198 جبهه کاری در 16 شهر برای احداث سیستم فاضلاب در 16 شهر خوزستان فعال شده است.

فعالیت 198 جبهه کاری برای احداث سیستم فاضلاب در 16 شهر خوزستان

محمدعلی صنیعی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در 57 شهر فعال است و در حوزه خدمات شهری از نزدیک‌ترین سازمان‌ها به مردم است.

وی ادامه داد: بحث حضور جنگ تحمیلی در خوزستان در برنامه‌ریزی‌های کلان استان تاثیرگذار بود به طوری که استان در مدت هشت سال جنگ تحمیلی دچار عقب ماندگی‌های بسیاری شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه توجه وزارت نیرو به وضعیت آب و فاضلاب خوزستان بیش از گذشته شده است تصریح کرد: کل بهره‌مندی خوزستان از فاضلاب 30 درصد است که با حالت طبیعی آن فاصله زیادی داریم که باید با کسب اعتبارات کلان، تلاش ویژه‌ای در این راه شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال 88 برای احداث سیستم فاضلاب 16 شهر حدود 810 میلیارد تومان اعتبار برآورد شد که قرار بر این شد در سه مرحله از طریق فروش اوراق مشارکت تامین شود.

صنیعی‌نژاد با بیان اینکه مرحله اول فروش اوراق مشارکت در سال 91 انجام شد عنوان کرد: 198 جبهه کاری در این 16 شهر داشتیم و طی برگزاری جلساتی با شرکت گاز، مدیر کل امور شهری و روستایی و مخابرات داشتیم نقشه‌ها را مبادله و کارهای مقدماتی را انجام دادیم.

وی در این خصوص اضافه کرد: مغایرت‌های نقشه‌های شهری و معارضین شهری مشکلاتی بود که در این مرحله با آن درگیر بودیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطر نشان کرد: در هنگام شروع کار به هر شهری که می‌رفتم تنها یک درخواست داشتم که اوراق مشارکت متعلق به شرکت آب و فاضلاب نیست بلکه به مردم تعلق دارد و به این مسئله باید فراسازمانی نگاه کرد.

وی با بیان اینکه فروش مرحله دوم اوراق مشارکت به دلیل مسائل اقتصادی به وجود آمده در کشور با شش ماه تاخیر انجام شد عنوان کرد: از سال گذشته تا کنون 950 کلیومتر کار انجام شده است که کار بزرگی است و یک رکورد برای خوزستان حساب می‌شود.

صنیعی‌نژاد با بیان اینکه الان فضای مرحله سوم فروش اوراق مشارکت است اظهار کرد: در بحث فروش اوراق مشارکت مرحله سوم نگران هستیم که امیدواریم استقبال شود زیرا چیزی که در یک سال گذشته در این 16 شهر انجام شده است قابل مقایسه با 18 سال گذشته نیست.

وی با بیان اینکه دفع آب‌های ناشی از بارندگی از بحث فاضلاب جدا است اذعان کرد: طراحی فاضلاب برای دفع 2/5 آب بر ثانیه است و برای دفع سیلاب ناشی از باران جایگاهی در طراحی فاضلاب خانگی وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: طرحی برای دفع آب‌های سطحی برای شهرداری گذاشته شده است که باید از راه کار‌شناسی و مدیریت این کار انجام شود.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول