اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهم آذرماه در کرج صورت می‌گیرد

رقابت مشت‌زنان قمی با حریفان بر روی رینگ پیکارهای قهرمانی کشور

برترین مشت‌زنان قمی هفته آینده در تلاش برای کسب مدال از پیکارهای قهرمانی کشور برابر حریفان خود به روی رینگ می‌روند.

رقابت مشت‌زنان قمی با حریفان بر روی رینگ پیکارهای قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در میان بیش از 40 هیئت ورزشی فعال در استان قم در سال‌های اخیر رشته ورزشی بوکس از رشته‌های موفق و مدال‌آور بوده و در میادین داخلی و برون مرزی افتخارات قابل توجهی به دست آورده و حالا آماده تکرار موفقیت‌های قبلی در مسابقات قهرمانی کشور است.

با توجه به اینکه هیئت بوکس استان قم برای رشد و توسعه این رشته در بخش قهرمانی، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی رده‌های سنی پایه انجام داده اکنون چهره‌های مستعد و توانمندی در بوکس قم فعالیت می‌کنند و این ورزش را به یکی از رشته‌های موفق قم تبدیل کرده‌اند.

مشت‌زنان قمی در حالی عازم رقابت‌های قهرمانی کشور می‌شوند که موفقیت‌های این رشته در سال‌های اخیر علاوه بر مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، در سطح بین‌المللی در رقابت‌های معتبر جام احمد کومرت در ترکیه و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا نیز رقم خورده است.

هیئت بوکس استان قم در تلاش برای حمایت از بوکسورهای قمی در رقابت‌های مهم کشوری به منظور حضور موفق در پیکارهای قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی بوکس، در خانه بوکس امکانات خوبی را در اختیار اعضای تیم قم قرار داده و این تیم قرار است دهم آذرماه راهی پیکارهای کشوری شود.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس کشورمان قرار است بعد از چند بار وقفه و تعویق در برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور، این پیکارها در رده سنی بزرگسالان از روز دوشنبه یازدهم آذرماه تا جمعه پانزدهم آذرماه با حضور مدعیان به انجام برسد.

بدین ترتیب برترین مشت‌زنان کشور از استان‌های مختلف باید تا روز یکشنبه دهم آذرماه خود را به محل برگزاری این رقابت‌ها یعنی شهر کرج برسانند و با حضور در آیین وزن‌کشی خود را برای شروع رقابت‌ها آماده کنند.

سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه یکی از اتفاقات خوب و منجر به تحول در بوکس قم است و هیئت بوکس استان قم نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای دارد و با حضور مربیان با دانش این رشته تیمی متشکل از بهترین‌های حال حاضر بوکس قم آماده جدال با رقبا شده است.

آخرین موفقیت بوکسورهای قمی در بخش تیمی رقابت‌های قهرمانی کشور به درخشش مشت‌زنان جوان قم در مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور در سال 1391 باز می‌گردد که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس آن رقابت‌ها در قم به انجام و با قهرمانی قم نیز به پایان رسید.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول