اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون بوکس:

حمایت خوبی از بوکس در قم می‌شود

رئیس فدراسیون بوکس گفت: در قم حمایت بسیار خوبی از رشته ورزشی بوکس صورت می‌گیرد و از بابت این قضیه بسیار خوشحالم و از مسئولان ورزش قم تقدیر می‌کنم.

حمایت خوبی از بوکس در قم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد ناطق نوری در مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم که در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، تصریح کرد: این را از ته دل و از صمیم قلب می‌گویم که قم مدیرکل بسیار علاقمند و توانمندی در ورزش دارد و مجموعه مسئولان، مردم و جامعه ورزش باید قدردان تلاش‌ها و زحمات اداره کل ورزش و جوانان استان قم در زمینه رشد و توسعه ورزش باشند.

وی ادامه داد: من به عنوان رئیس فدراسیون بوکس بارها به استان‌های مختلف کشور سفر کرده و با مسئولان مختلفی که در راس تربیت بدنی یا اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها بوده‌اند در خصوص تلاش برای توسعه بوکس مذاکره کرده‌ام اما هیچ جا مدیری به علاقمندی قم ندیده‌ام.

رئیس فدراسیون بوکس ابراز داشت: مدلی که در قم از بوکس و ورزشکاران این رشته حمایت می‌شود در دیگر استان‌ها کمتر دیده‌ام، من می‌دانم که کار کردن در رشته بوکس و برای رشد و توسعه این ورزش در قم بسیار سخت است اما خوشحالم که مدیریت ورزش قم به این رشته علاقه نشان می‌دهد.

وی یاد آور شد: به عنوان رئیس فدراسیون بوکس از تمام تلاشگران، دلسوزان و حامیان این رشته ورزشی می‌خواهم که دست در دست یکدیگر بدهند و حامی هیئت جدید باشند تا بتوانیم بیش از گذشته شاهد رشد و موفقیت‌های بوکس قم باشیم.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: همه اهالی بوکس به خاطر اینکه اداره کل ورزش و جوانان یک خانه اختصاصی را برای این رشته در نظر گرفته است قدردان باشند و از امروز با عزم جدی‌تر برای توسعه و تحول در مسیر پیشرفت این رشته ورزشی کوشا باشند.

وی ابراز کرد: ما انتظار داریم که وحدت، همدلی و رفاقت سرلوحه کار قرار بگیرد، همه به هیئت بوکس کمک کنند و تمام قهرمانان، مدال آوران، پیشکسوتان، مربیان و باشگاه‌ها در کنار هم باشند تا قم همچنان به روند رو به رشد خود در بوکس ادامه دهد.

رئیس فدراسیون بوکس تصریح کرد: به عنوان رئیس فدراسیون بوکس معتقدم که قم در این رشته ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی دارد و می‌تواند در آینده‌ای نزدیک جزو سه استان برتر کشور در رده بندی فدراسیون قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: قم قابلیت‌های بالایی دارد و همانگونه که قم را به عنوان مرکز اعتقادی و باورهای دینی ما می‌شناسند و انقلاب ما از این شهر مقدس شکل گرفت، در بوکس و ورزش قهرمانی نیز شاهد موفقیت‌های روز افزون این استان باشیم و بوکس قم به جایگاه بالاتری برسد.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول