اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 4 سال

علی زارع سکاندار هیئت بوکس خراسان جنوبی شد

در مجمع انتخاب رئیس هیئت بوکس خراسان جنوبی علی زارع با کسب 12 رای سکاندار هیئت بوکس خراسان جنوبی شد.

علی زارع سکاندار هیئت بوکس خراسان جنوبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در مجمع انتخاب رئیس بوکس خراسان جنوبی که بعد از ظهر امروز در غیاب رئیس فدراسیون به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، علی زارع موفق شد رای اعتماد اعضای مجمع را کسب کند و برای چهار سال با حکم رئیس فدراسیون سکاندار هیئت شود.

در مجمع انتخاب رئیس هیئت بوکس خراسان جنوبی علی زارع و مسعود رضائیان دو نفر از کاندیداهای ریاست هیئت بوکس برای کسب رای اعتماد مجمع به رقابت پرداختند.

علی زارع که از بهمن‎ماه سال گذشته سرپرستی هیئت بوکس خراسان جنوبی را بر عهده دارد به ارائه گزارش عملکرد چند ماهه خود پرداخت و اظهار داشت: در این مدت هیئت یک نوبت اعزام تیم بوکس استان را به مسابقات قهرمانی کشوری داشته که این تیم موفق شد در مسابقات خوش بدرخشد.

وی به راه‌‏اندازی دو باشگاه ورزشی بوکس در شهرهای آرین‎شهر و بیرجند اشاره و تصریح کرد: با فعالیت این باشگاه‎ها چهار درصد به خدمات ورزشی هیئت افزوده شده که امید است با انعقاد قرارداد با سایر هیئت‎های ورزشی همسو به ورزش بوکس شاهد رشد جذب ورزشکار بیشتر باشیم.

مسعود رضائیان دیگر کاندیدای ریاست هیئت بوکس خراسان جنوبی که از پیشکسوتان و قهرمانان رشته بوکس استان است به سوابق ورزشی خود پرداخت و افزود: روند ورزشی هیئت بوکس در جذب ورزشکار و توسعه این رشته در شهرستان‎ها کند است و باید توجه بیشتری در این مورد صورت پذیرد.

وی به عملکرد سرپرست هیئت طی مدت مدیریتش اشاره کرد و گفت: در این مدت پیشکسوتان رشته بوکس در حاشیه بوده‎اند و از تجربیات آنها استفاده نشده است ضمن اینکه هیئت ضربه مدیریتی خورده است.

در جلسه مجمع انتخاب رئیس هیئت بوکس تعداد 16 نفر متشکل از نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه‎های ورزشی و دو نفر از روسای ادارات ورزش و جوانان و دو نفر از روسای هیئت‎های شهرستان‎ها، نماینده آموزشگاه‎های آموزش و پرورش، مسئولان حراست و امور مالی و اموال هیئت‎های ورزشی استان حضور داشتند.

در جلسه رای‎گیری امروز مجمع انتخاب رئیس هیئت بوکس مسعود رضائیان از رقابت با علی زارع برای کرسی ریاست هیئت بوکس انصراف داد و با وجود اینکه به عنوان نماینده مربیان رشته بوکس حق رای داشت مجمع را ترک کرد.

علی زارع با کسب 12 رای مثبت، دو رای سفید و یک رای باطله از مجموع 15 رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکاندار هیئت بوکس خراسان جنوبی شد.

انتهای پیام/69014/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول