اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

بوکس قم قابلیت درخشش در میادین آسیایی و جهانی را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: بوکس قم از توانمندی‌های بالایی برخوردار است و قابلیت درخشش در مسابقات جهانی و آسیایی را دارد.

بوکس قم قابلیت درخشش در میادین آسیایی و جهانی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جهان‌بینی شب گذشته در مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم که با حضور وی و احمد ناطق‌نوری رئیس فدراسیون بوکس تشکیل شد و به انتخاب محمد جعفری به مدت چهار سال برای ریاست این هیئت انجامید، گفت: کارنامه عملکرد بوکس قم در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که بوکس جزو یکی از رشته‌های موفق ورزش قم بوده است.

وی ادامه داد: دوستان ما در این هیئت ورزشی با حداقل‌ها و موانع و محدودیت‌هایی که بر سر راه داشتند اما تلاش و تکاپوی بسیار خوبی برای تحقق اهداف اداره کل ورزش و جوانان و انتظارات فدراسیون بوکس از بوکس قم انجام دادند و این قابل تقدیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: کسب مدال‌های رنگارنگ از رقابت‌های مهم داخلی و خارجی و همچنین درخشش در پیکارهای بوکس قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف نشان می‌دهد که قابلیت‌های بالایی در بوکس قم وجود دارد و باید شناسایی شده و پرورش یابند.

وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم با توجه به نبوغ، استعداد و علاقه‌مندی که بین جوانان و نوجوانان قمی به این رشته ورزشی وجود دارد با این‌که محدودیت‌های زیادی را در سر راه خود می‌دید اما خانه بوکس را برای این رشته در نظر گرفت.

جهان‌بینی تصریح کرد: ما خانه بوکس قم را در سالن ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه و در منطقه‌ای قرار دادیم که مهد استعدادهای ورزش قهرمانی مانند بوکس است و امیدوارم با توجه به امکانات خوبی که در این سالن وجود دارد و فضا کاملاً متعلق به بوکس است، شاهد موفقیت‌های بیشتر این رشته ورزشی باشیم.

وی از حمایت‌های فدراسیون بوکس به ریاست احمد ناطق‌نوری از این رشته ورزشی در قم تقدیر کرد و ادامه داد: شخصی همچون محمد جعفری که از نیروهای علاقه‌‌مند به رشد و توسعه ورزش قم محسوب می‌شود زحمات زیادی را برای بوکس متحمل شده ولی از امروز وظیفه سنگین‌تری را بر دوش دارد و باید تلاش‌ها برای توسعه و توفیقات بوکس قم بیشتر شود.

با برگزاری مجمع انتخابات هیئت بوکس استان قم، 13 نفر از 15 عضو مجمع که واجد شرایط رای دادن بودند رای خود را به محمد جعفری رئیس پیشین این هیئت دادند تا جعفری بعد از هشت سال ریاست در هیئت بوکس قم بار دیگر برای مدت چهار سال سکان هدایت این رشته را در دست بگیرد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول