اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افکاری در گفت‌و‌گو با فارس:

تکواندوی قم با برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها رشد کرده است

رئیس هیئت تکواندوی استان قم برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها به پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور را عامل رشد و پیشرفت تکواندوی قم عنوان کرد.

تکواندوی قم با برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام‌ها رشد کرده است

علی افکاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: آماده کردن تیم‌ها و نفرات آن‌ها برای حضور در رقابت‌های مختلف توسط مربیان پرتلاش و زحمت‌کش تکواندوی قم محقق شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تکواندوی قم با همکاری تمامی مربیان پرتلاش و اعضای کمیته‌های مختلف این هیئت پیشرفت خوبی داشته است، عنوان کرد: برگزاری مناسب مسابقات لیگ، پیگیری مستمر برگزاری‌ دوره‌های آموزشی، تلاش برای توسعه برنامه‌های فرهنگی در ورزش تکواندو، حضور منظم در لیگ‌های کشوری و همچنین تلاش برای رشد این رشته در بخش بانوان از مهم‌ترین بخش‌های فعالیت هیئت محسوب می‌شوند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: با این حال می‌دانیم که ممکن است کمبودها و کاستی‌هایی نیز در کار داشته باشیم که در این زمینه از صمیم قلب آماده شنیدن نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی دلسوزان این رشته ورزشی در خصوص وضعیت تکواندوی قم هستیم.

وی با بیان اینکه هم در قم و هم در بخش‌های تابعه فضا و امکانات مناسبی برای توسعه رشته تکواندو وجود دارد، عنوان کرد: سعی ما این است که تمامی علاقه‌مندان به تکواندو در نقاط مختلف قم از وجود مربیان بادانش این رشته برخوردار شوند تا استعدادها شناسایی شده و پرورش یابند.

افکاری همچنین به فعالیت‌ بانوان قمی در رشته تکواندو اشاره کرد و اظهار داشت: جا دارد از حمایت‌های مدیر کل ورزش و جوانان و فدراسیون تکواندو به خاطر دلگرمی ما برای کار و تلاش بیشتر تشکر کنم ولی از آن‌ها می‌خواهیم که نگاه ویژه‌تری به تامین امکانات و رفع نیازهای این رشته ورزشی در قم داشته باشند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تاکید کرد: همواره سعی کرده‌ایم که با تقویم فدراسیون تکواندو هماهنگ باشیم و در تمام رقابت‌های مهم و معتبر تکواندوی کشور حضور یابیم ضمن اینکه عملکرد تیم‌ها و نفرات اعزامی هیئت تکواندوی استان قم به رقابت‌های کشوری در مجموع قابل قبول است و خوشبختانه از نگاه فدراسیون، هیئت تکواندوی قم از هیئت‌های موفق کشور محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر تیم پسران تکواندوی قم در لیگ برتر تکواندوی آینده‌سازان باشگاه‌های کشور حضور دارد و تکواندوکاران قمی در مسابقات اخیر انتخابی تیم ملی نیز درخشان ظاهر شدند و 2 سهمیه حضور در مرحله دوم انتخابی را نیز کسب کردند.

انتهای پیام/87005/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول