اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افکاری در گفت‌وگو با فارس:

تکواندوکاران دختر و پسر قم به رقابت‌های نوجوانان کشور اعزام می‌شوند

رئیس هیئت تکواندو استان قم از اعزام پسران و دختران تکواندوکار قم به پیکارهای قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور خبر داد.

تکواندوکاران دختر و پسر قم به رقابت‌های نوجوانان کشور اعزام می‌شوند

علی افکاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هنوز مدت زمان زیادی از زمان برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی نوجوانان کشورمان نگذشته و تکواندوکاران قمی بعد از حضور در این مسابقات از آذرماه باید در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر و دختر کشور شرکت کنند.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری جدال تکواندوکاران نوجوان در رقابت‌های قهرمانی کشور، اضافه کرد: مسابقات قهرمانی تکواندو رده سنی نوجوانان کشور در دو بخش دختران و پسران، آذرماه سال جاری در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان در بخش پسران و هجدهمین دوره این رقابت‌ها در بخش دختران و در رده کمربند قرمز به بالا در خانه تکواندو به انجام می‌رسد.

وی به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای تکواندوکاران واجد شرایط حضور در این پیکارها اشاره کرد و ابراز داشت: در این دوره از مسابقات، تکواندوکاران متولد یازدهم دی ماه سال 1374 تا دهم دی ماه سال 1377 می‌توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند.

افکاری افزود: البته با اعلام کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو، زمان ورود تیم‌ها و وزن‌کشی تکواندوکاران اوزان فرد در بخش پسران روز دوشنبه یازدهم آذرماه خواهد بود، ضمن اینکه برگزاری جلسه سرپرستان و قرعه‌کشی رقابت‌ها نیز در خوابگاه تیم‌ها صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به زمان برگزاری مسابقات اوزان فرد بیان داشت: روز سه‌شنبه دوازدهم آذرماه زمان وزن‌کشی تکواندوکاران اوزان زوج در محل برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است و مسابقات این اوزان نیز روز چهارشنبه سیزدهم آذرماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود. رئیس هیئت تکواندو استان قم همچنین یادآور شد: این در حالی است که در بخش دختران نیز زمان ورود تیم‌ها و وزن‌کشی اوزان فرد روز دوشنبه هجدهم آذرماه برنامه‌ریزی شده است و دیدارهای این اوزان نیز روز سه‌شنبه نوزدهم آذرماه برگزار می‌شود.

افکاری یادآور شد: مراسم وزن‌کشی تکواندوکاران اوزان زوج نیز روز سه‌شنبه نوزدهم آذرماه انجام می‌شود در حالی که زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز از صبح روز چهارشنبه بیستم آذرماه در خانه تکواندو خواهد بود، ضمن اینکه مهلت ثبت‌نام تیم‌ها در بخش پسران تا ششم آذرماه و در بخش دختران تا سیزدهم آذر اعلام شده است و در این دوره از مسابقات هر تیم باید حداکثر در ترکیب خود 10 تکواندوکار، یک سرپرست و دو مربی داشته باشد.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول