اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت البرز:

طرح برخورد با نانوایی‌های متخلف در البرز اجرا می‌شود

معاون نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز از اجرای طرحی با هدف برخورد با نانوایی‌های متخلف در استان البرز خبر داد.

طرح برخورد با نانوایی‌های متخلف در البرز اجرا می‌شود

سیامک آقایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در زمان طراحی، تدوین و اجرای هدفمندی یارانه‌ها یکی از مهمترین اولویت‌های این طرح افزایش کیفیت نان بود.

وی تصریح کرد: به همین دلیل یارانه نان به مردم ارائه شده و به دنبال افزایش قیمت نان انتظار این است که نانوایان محصول با کیفیتی به مردم ارائه دهند.

معاون نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز افزود: پس از اجرای طرح فوق، نظارت بر عملکرد نانوایان و محصولات تولیدی آن‌ها نیز افزایش یافت و از ابتدای سال‌جاری حدود 9 هزار بازرسی از نانوایی‌های سطح استان البرز انجام شده است.

آقایی ادامه داد: این نظارت‌ها به دنبال درخواست‌های مردم، شکایات و گلایه‌های آن‌ها بوده و طی هفته گذشته طرح تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌های استان البرز نیز آغاز شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به جایگاه نان در سفره‌های مردم به‌ویژه مردم کم‌درآمد، برخورد قانونی قاطعی با نانوایی‌های متخلف به‌ویژه آن‌‌هایی که نان بی‌کیفیت به مردم داده و یا گران‌فروشی و کم‌فروشی می‌کنند، می‌شود.

برخورد با بیش از یک‌هزار و 400 نانوایی متخلف در استان البرز

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا در بازرسی‌های انجام شده، تخلفاتی نیز به اثبات رسیده است، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای یک‌هزار و 417 نانوایی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

آقایی گفت: تخلفات آن‌ها مربوط به کم‌فروشی، گران‌فروشی و تولید و عرضه نان بی‌کیفیت بوده است.

وی افزود: این متخلفان در مراجع قانونی محکوم شده و در مجموع بیش از هشت میلیارد و 200 میلیون ریال برای آن‌ها جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

معاون نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به نقش مردم در تحقق اهداف نظارتی بر نانوایی‌های استان البرز گفت: مردم باید بازرسان و ماموران ما را در اجرای طرح تشدید نظارت‌ها یاری کرده و مطمئن باشند که گزارش‌ها و اطلاعات آن‌ها از نانوایی‌های متخلف در کمترین زمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2302/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول