اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگسرای خورموج:

عملیات ساخت فرهنگسرای شهر «شنبه» به ‌زودی آغاز می‌شود

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج گفت: عملیات ساخت فرهنگسرای شهر «شنبه» به ‌زودی آغاز می‌شود.

عملیات ساخت فرهنگسرای شهر «شنبه» به ‌زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حمید زارعی امشب در نشستی با حضور فعالان فرهنگی دشتی با اشاره به احداث فرهنگسرا در شهر شنبه، گفت: پس از حادثه زلزله در شهر شنبه و حضور نماینده انجمن زنان نیکوکار مهتاب از موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید در شهر شنبه، پیشنهاد احداث فرهنگسرا به انجمن داده شد و مورد موافقت نماینده انجمن قرار گرفت.

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج افزود: سپس نشستی بین نماینده انجمن با فرماندار دشتی و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد و از طرح مزبور از ناحیه مسئولان شهرستان استقبال شد.

وی افزود: در چند نوبت نماینده انجمن در استان بوشهر حضور یافت و پیگیری برای واگذاری زمین انجام گرفت که با مساعدت نهادهای مربوطه و شهرداری شنبه زمینی به مساحت 1200 متر واگذار شد.

زارعی تصریح کرد: در این مدت با هنرمندان همفکری شد و نقشه ساختمان نیز آماده شده و به زودی احداث ساختمان توسط پیمانکاری که مشخص شده آغاز می‌شود.

مدیر اجرایی انجمن زنان نیکوکار مهتاب خیریه نیک‌گامان جمشید نیز در این نشست گفت: حادثه زمین‌لرزه شنبه حادثه‌ای تکان‌دهنده بود و انجمن ما نیز وظیفه خود دید در این حادثه با مردم محروم این شهر همدردی کند.

اشکان تقی‌پور اضافه کرد: در روزهای آغازین حادثه در منطقه حضور یافتیم و تحقیقات میدانی پیرامون کمبودهای فضاهای آموزشی را آغاز کردیم که به نتیجه رسیدیم.

وی ادامه داد: شهر شنبه طبق گفته فرهنگیان استان بوشهر و تحقیقات انجام گرفته دارای پتانسیل بالای فرهنگی بوده و هست و احداث فرهنگسرا گام مهمی در توسعه فرهنگی این شهر خواهد بود.

مدیر اجرایی انجمن زنان نیکوکار مهتاب خیریه نیک‌گامان جمشید در پایان اذعان داشت: انجام پروِژه‌های زیربنایی آموزشی در مناطق محروم همچون ساخت مدرسه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان، ساخت کارگاه‌های آموزشی در استان کرمان و خدمات گوناگون آموزشی و خدماتی در مراکز بهزیستی استان‌های تهران، البرز، کرمان و منطقه زلزله‌زده شنبه از جمله فعالیت‌های این انجمن بوده است.

تقی‌پور در پایان اضافه کرد: اخیراً نیز در حال بررسی انجام پروژه اتمام مدرسه نیمه تمام در استان بوشهر هستیم.

انتهای پیام/66001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول