اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 20 خبر داد

برگزاری مسابقه پیامکی معرفی مفاخر فرهنگی در فرهنگسرای کتاب

مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 20 از برپایی ایستگاه‌های مختلف از جمله ایستگاه معرفی مفاخر فرهنگی در فرهنگسرای کتاب خبر داد.

برگزاری مسابقه پیامکی معرفی مفاخر فرهنگی در فرهنگسرای کتاب

سیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به برگزاری فرهنگسرای کتاب بیان کرد: فرهنگسرای ولاء همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای موقت کتاب را با ایستگاه‌های مختلف در ایستگاه متروی شهرری برگزار می‌کند.

مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 20 ادامه داد: فرهنگسرای کتاب به مدت یک هفته و از تاریخ 3 الی 7 آذر ماه برگزار می‌شود و شروع کار این فرهنگسرا از امروز ساعت 10 صبح بود.

مدیر فرهنگسرای ولاء ذکر کرد: این فرهنگسرا در طول فعالیت خود برنامه‌ها، ایستگاه‌ها و مسابقات مختلفی را برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی برگزار می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: در این فرهنگسرا ایستگاهی به نام مفاخر فرهنگی نام‌گذاری شده است و مفاخر فرهنگی را در قالب یک مسابقه به عموم مردم معرفی می‌کنند.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 با اشاره به مسابقه تصریح کرد: این مسابقه پیامکی تحت عنوان او کیست؟ در محل برگزاری فرهنگسرای کتاب برگزار و هر روز یک مفاخر جدید به علاقمندان معرفی می‌شود.

موسوی در خصوص این مسابقه تاکید کرد: در این مسابقه در هر روز عکس یکی از مفاخر فرهنگی همراه با توضیحات، زندگی‌نامه و برخی از تمایزات شخص در حضور و دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

مدیر فرهنگسرای ولاء بیان کرد: پس از توضیحات مفاخر نام چهار نفر از مفاخر فرهنگی به چاپ رسیده است و شرکت‌کنندگان به صورت چهار گزینه‌ای نفر اصلی و مورد نظر را مشخص می‌کنند.

وی با توجه به نحوه پاسخگویی علاقمندان گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند تا ساعت 24 همان شب عدد گزینه مورد نظر را که به صورت چهار گزینه‌ای آماده شده است به شماره پیامک 2000183720 ارسال کنند.

مدیریت فرهنگی و هنری منطقه 20 با توجه به مفاخر فرهنگی این مسابقه بیان کرد: در این مسابقه که در طول هفته نیز برگزار می‌شود به معرفی یکی از مفاخر فرهنگی از جمله رحیم مخدومی، آیت‌الله خوشوقت، هدایت‌الله بهبودی، مرتضی سرهنگی و رضا امیرخانی در هر روز خواهند پرداخت.

موسوی در پایان تصریح کرد: فرهنگسرای کتاب از 3 الی 7 آذر ماه از ساعت 10 الی 18 در ایستگاه متروی شهرری میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول