اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فارس صورت گرفت

رد رشوه 23 میلیون ریالی ماموران پلیس

ماموران انتظامی فارس با دست رد بر رشوه 23 میلیون و 130 هزار ریالی صحت عملکرد خود را نشان دادند.

رد رشوه 23 میلیون ریالی ماموران پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی این استان در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس اطلاعات کازرون در اجرای طرح طرد اتباع بیگانه غیرمجاز در سطح این شهرستان، تعدادی تبعه غیرمجاز را دستگیر کردند.

سرهنگ ناصر کشاورز افزود: اتباع بیگانه برای رهایی و تطمیع ماموران پیشنهاد 13 میلیون و 30 هزار ریال وجه نقد را به عنوان رشوه می‌کنند که ماموران ضمن رد رشوه مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورتجلسه کردند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان کازرون نیز سارق منزلی را که مرتکب پنج سرقت شده بود دستگیر و اموال مسروقه را از وی کشف کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: پدر متهم چند مرحله به ماموران مراجعه و برای رهایی فرزندش از چنگال قانون پیشنهاد رشوه می‌دهد که مورد ارشاد و راهنمایی قرار می‌گیرد اما با اصرار بسیار اقدام به پرداخت 5 میلیون ریال وجه نقد به عنوان رشوه به مأمور پرونده کرده که آن مامور ضمن رد رشوه، مراتب را صورتجلسه می‌کند.

کشاورز ادامه داد: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارسنجان در محور خرامه به سمت ارسنجان از شخصی با خودرو پیکان یک کیلو و 650 گرم تریاک کشف کردند که متهم برای اغفال ماموران و رهایی از چنگال قانون اقدام به پرداخت 5 میلیون و 100 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه می‌کند که ماموران ضمن رد رشوه، مراتب را صورتجلسه و به مرجع قضایی اعلام کردند.

وی با تقدیر از اقدام این ماموران وظیفه‌شناس گفت: با وجود چنین ماموران مؤمن، متدین و متعهد در سازمان نیروی انتظامی، مجرمان و تبهکاران هیچ راهی برای فرار از دست قانون ندارند.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول