اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی HSE آبادان خبر داد

ارسال 90 مقاله به دبیرخانه همایش HSE آبادان/برگزاری 6 میزگرد در طول همایش

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی HSE آبادان از ارسال 90 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

ارسال 90 مقاله به دبیرخانه همایش HSE آبادان/برگزاری 6 میزگرد در طول همایش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید علی هاشمی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در دانشکده نفت این شهرستان برگزار شد، در سخنانی اظهار‌کرد: ایده برگزاری همایش HSE با رویکرد صنایع بالادستی از دو سال قبل توسط دانشجویان پردازش و و برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای این همایش آغاز شد.

وی افزود: قسمت‌های مختلف مجموعه نفتی کشور از جمله صنعت نفت، پالایش و پخش، پتروشیمی و گاز و ستادهای وزارتخانه برای برگزاری این همایش در سطح ملی پای کار آمدند.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی HSE آبادان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه که از طریق حضور در این همایش محقق می شود.

هاشمی تصریح‌کرد: 90 درصد از برنامه‌ریزی‌ها و کارهای اجرایی همایش را دانشجویان دانشکده نفت آبادان انجام دادند که بیش از 70 دانشجو در قالب کمیته‌های مختلف وارد عرصه شدند.

وی اضافه‌کرد: آیین افتتاحیه همایش ملی HSE فردا /چهارشنبه/ با حضور مسئولان وزارت نفت و مسئولان ارشد حوزه نفت برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی HSE آبادان خاطرنشان‌کرد: در طول برگزاری دو روزه این همایش شش میزگرد با موضوعات چالش‌های برقراری سیستم HSE، چالش‌های نظام سلامت در حوزه نفت، مدیریت محیط زیست، تغییرات اقلیمی، مهندسی ایمنی و مدیریت ریسک و جایگاه آموزش و پژوهش در مدیریت HSE برگزار می‌شود.

هاشمی افزود: در بخش مقالات این همایش استقبال مناسبی انجام و 90 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد.

وی گفت: از این تعداد 70 مقاله صاحب سبک شناخته شد و از این تعداد نیز 17 مقاله به عنوان مقالات برتر در همایش ارائه خواهند شد.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی HSE آبادان تصریح‌کرد: علاوه بر این در طول برگزاری این همایش نیز 25 کارگاه آموزشی متناسب با موضوعات HSE برگزار می‌شود.

هاشمی اضافه‌کرد: همچنین یک نمایشگاه جنبی نیز در طول برگزاری همایش برنامه‌ریزی شده است که تاکنون بیش از 17شرکت برای حضور در آن اعلام آمادگی کردند.

وی گفت: 300 میهمان از مقامات ارشد وزارت نفت تا مهندسان و متخصصان فعال در این حوزه در طول برگزاری دو روزه همایش در آبادان حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی نخستین همایش ملی HSE آبادان تصریح کرد: در مجموع می‌توان در همایش HSE با رویکرد صنایع بالادستی نفت و گاز ظرفیت‌های کشور در این حوزه جمع خواهند شد.

انتهای پیام/72008/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول