اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

جهانیانی شهردار بهمئی شد

طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستانی شهردار جدید بهمئی معرفی شد.

جهانیانی شهردار بهمئی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی، سید محمدطاهر سیاوش فرماندار بهمئی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار بهمئی و از زحمات شهردار سابق و شورای اسلامی دوره سوم این شهرستان تقدیر و اظهار کرد: با وجود مشکلات فراوان در زمان شهردار قدیم خدمات بسیار خوبی در سطح شهر ارائه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز انتخاب یک شورای خوب و کارآمد را انتخاب شهردار دانست و افزود: اگر در انتخاب شورا بد عمل کنیم عقب‌ماندگی شهری خود را رقم زدیم.

پژمان نیک‌اقبالی با بیان این‌که شهر لیکک در چند سال گذشته رشد خوبی در زمینه شهری داشته است، تصریح کرد: رشد شهری لیکک به لحاظ افزایش و توسعه شهری و جمعیت بوده اما با این وجود سیمای شهری لیکک جای کار زیادی دارد همان طور که اکثر شهرهای استان در بحث سیمای شهری وضعیت مناسبی ندارند.

وی از شورای جدید و سایر مسئولان شهرستان بهمئی خواست شهردار جدید را در زمینه‌های اداری، مالی کمک کنند تا شهر لیکک از وضعیت بهتری برخوردار شود.

نیک‌اقبال در پایان این مراسم از خدمات حمید‌رضا مقدم شهردار سابق تقدیر و برای امین جهانیانی شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/82014/س20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول