اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی:

اساتید بسیجی نقش تأثیرگذاری در عرصه‌های مختلف علمی دارند

رئیس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اساتید بسیجی نقش تأثیرگذاری در عرصه‌های مختلف دارند،گفت: اساتید بسیجی باید در مسیر عرصه علم و دانش و فرهنگ مصلحت و منافع ملی کشور را لحاظ کرده و خروجی فعالیت آنها آرامش باشد.

اساتید بسیجی نقش تأثیرگذاری در عرصه‌های مختلف علمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی منطقه چهار  دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی مظاهری در حاشیه بازدید خود از برگزاری آزمون جامع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات اصفهان با اشاره به هفته بسیج و بزرگداشت این نهاد مقدس اظهار کرد: پنج آذر سال 59 سالروز تشکیل بسیج است که به فرمان امام راحل بنیان نهاده شد تا نظام جمهوری اسلامی ضمن برخورداری از حمایت سازمان‌یافته مردم، ضمانت بقاء یافته و با حضور مردم در صحنه، ناکامی دشمن را نیز در صحنه‌های مختلف رقم بزند و این روز سرآغاز شورآفرینی‌های شهادت‌طلبانی است که جاودانگی عمر این حکومت الهی را بیمه کرده‌اند.

وی با اشاره به واهمه بیگانگان از بسیج افزود: تشکل فراگیر بسیج با محاسبات و فرمول‌های متداول ارتش‌های جهان قابل ارزیابی نبوده و دشمن در تحلیل توانایی‌های بسیج به شدت دچار چالش محاسباتی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات اصفهان تصریح کرد: از این نظر برخورداری نظام اسلامی از بسیج، برخورداری از یک نعمت الهی است.

وی هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای تبیین بیشتر اهداف این نهاد مقدس دانست و ادامه داد: مردمی‌ترین و پایدار‌ترین نهاد برآمده از بطن انقلاب اسلامی امروز به موتور محرکه بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ایران اسلامی تبدیل شده است.

مظاهری در ادامه به تشریح نقش اساتید بسیجی در طول تاریخ انقلاب پرداخت و با اشاره به اینکه امروز بسیج اساتید به عنوان منشأ خیر و برکت در عرصه‌های مختلف جامعه حضوری مثمر ثمر دارد، گفت: اساتید بسیجی باید در مسیر عرصه علم و دانش  و فرهنگ مصلحت و منافع ملی کشور را لحاظ کرده و خروجی فعالیت آنها خیر و صلاح و آرامش باشد.

وی با اشاره به اینکه فضای دانشگاه‌ها نیازمند تفکر و اندیشه  بسیجی است، گفت: استاد بسیجی مؤمن، با اخلاق، طالب علم و مورد اعتماد است و توقع این است که در این راستا حرکت و تلاش کرده تا برای دیگران الگو باشد و بتواند با اعمال و رفتار خود چهره انقلاب اسلامی را نشان دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات اصفهان اضافه کرد: دانشگاه محل علم‌آموزی و تهذیب اخلاق است و استادان بسیجی وظیفه دارند با آمیختن علم و اخلاق، نماد انسان‌هایی همچون شهید دکتر چمران باشد.

انتهای پیام/63012/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول