اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شاهرود:

ایستادگی و مقاومت ملت برابر دشمنان به خاطر فرهنگ بسیج است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: امروز ایستادگی و مقاومت ملت برابر دشمنان به خاطر فرهنگ بسیج است و باید تلاش کنیم این فرهنگ متعالی را روز به روز در جامعه و جهان گسترش دهیم.

ایستادگی و مقاومت ملت برابر دشمنان به خاطر فرهنگ بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مرتضی احمدیان پیش از ظهر امروز در گردهمایی حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی شاهرود که با حضور بیش از 100 نفر در نمازخانه دبیرستان رسول اکرم (ص) شاهرود برگزار شد، با اشاره به تاریخچه تأسیس بسیج گفت: در پنجم آذر ماه 58 امام راحل فرمان تأسیس بسیج را صادر و هدف از تشکیل آن را حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن عنوان کردند.

وی افزود: تشکیل بسیج مردمی به فرمان امام (ره) در سال 58 سبب شد تا این نهاد مقدس در کنار دیگر نهادهای انقلاب به دفاع از آرمان‌های آن برخیزد و در خنثی کردن بسیاری از نقشه‌های دشمنان کارساز آید.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: اوج شکوفایی بسیج در دوران هشت ساله دفاع مقدس بود که با حضور پرشور بسیجیان در جبهه‌ها دشمن تا دندان مسلح مقهور و مبهوت شد و جنگ به خیال آنها یک هفته‌ای هشت سال طول کشید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود خاطر نشان کرد: ایستادگی، صلابت و شور و شعور بسیجیان در جبهه‌ها و فرمان‌پذیری و اطاعت آنها از نائب امام عصر (عج) سبب شد تا دفاع مقدس ما با پیروزی نظام اسلامی و ذلیل شدن استکبار جهانی پایان یابد.

احمدیان با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس نیز بسیجیان در سازندگی حضور یافتند، افزود: بسیج در دوران سازندگی کشور نیز حضور مهم و تأثیرگذار داشت و بدون هیچ‎گونه چشم‎داشتی در سازندگی کشور و خدمت‌رسانی به مردم در وسط صحنه حضور داشت.

وی بیان کرد: وقتی امام می‌فرماید «بسیج مدرسه عشق است» یعنی بسیج محل آموزش و پرورش نیروهای انقلاب و اسلام است و هر کس در این چرخه قرار دارد، عاشق است و عاشق هیچ‎گاه از عشقش کوتاه نخواهد آمد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود افزود: بسیجی عاشق اسلام و انقلاب و میهن است و در این راه از همه چیز خود حتی جان ارزشمندش نیز می‌گذرد تا عشقش باقی بماند.

احمدیان خاطر نشان کرد: اکنون نیز بسیج در صحنه‌های مختلف خدمت‌رسانی به کشور و مردم حضور فعال دارد و همین فرهنگ بسیج و بسیجیان است که سبب پیشرفت‌های مختلف کشور شده است.

وی گفت: بسیجی مانند امام حسین (ع) ذلت‌پذیر نیست و خواهان آزادی همه مظلومان عالم است و می‌خواهد تمدن بزرگ اسلام که تمدن صلح دوستی، مهربانی، محبت و آرامش و آزادی و استقلال است در جهان حاکم باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود تصریح کرد: امروز ایستادگی و مقاومت ملت ما برابر دشمنان به خاطر فرهنگ بسیج است و ما باید تلاش کنیم، این فرهنگ متعالی را روز به روز در جامعه و جهان بسط و گسترش دهیم.

احمدیان با بیان اینکه دانش‌آموز بسیجی امروز باید مجهز به سلاح علم و تقوا و بصیرت باشد، افزود: ما از دانش‌آموزان بسیجی توقع داریم به فرموده مقام عظمای ولایت تحصیل، تهذیب و ورزش را در دستور کار خود قرار دهند تا این کشور با فرهنگ بسیجی به قله‌های موفقیت دست یابد.

انتهای پیام/2249/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول