اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجموعه فرشچیان برگزار می‌شود

برگزاری دومین همایش بزرگ حماسه بسیج

مدیر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان از میزبانی دومین همایش بزرگ حماسه بسیج در مجوعه فرهنگی هنری فرشچیان خبر داد.

برگزاری دومین همایش بزرگ حماسه بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مجموعه فرشچیان، حمید کشاورز اظهار کرد: هم‌زمان با افتتاحیه دومین دوره توانمندسازی باشگاه افسران جوان جنگ نرم، همایش بزرگ حماسه بسیج در مجتمع فرشچیان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه با همکاری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انجام می‌شود و طی آن 200 نفر از افسران جوان جنگ نرم در نشست‌ها و جلسات تخصصی، توجیهی و آموزشی شرکت می‌کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان با اشاره به اینکه انتخاب این افراد طی دوره‌های خاص آموزشی و گزینشی صورت گرفته است، تصریح کرد: در این دوره از همایش اساتیدی همچون بانکی، داستان‌پور، نیلی‌پور و سردار بکتا تازه‌ترین دست‌آوردها را به افسران جوان عرضه می‌کنند.

وی اضافه کرد: با آموزش و تخصص یافتن این تعداد افسر جنگ نرم، می‌توانیم همچون دوران هشت ساله دفاع مقدس در همه زمینه‌ها نیروهای جوان، کاربلد و متخصص داشته باشیم.

کشاورز ادامه داد: این 200 افسر جوان جزو نخبگان فرهنگی هستند که یکی از ثروت‌های معنوی استان در بدنه بسیج به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی می‌توانند در مباحث مهندسی فرهنگی ورود جدی‌تری داشته باشند، بیان کرد: این روزها نیاز کشور طراحی‌های تازه و نقش‌های نوینی در عرصه مهندسی؛ فرهنگی است که همه دستگاه‌ها می‌توانند در آن سهم داشته باشند.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان گفت: حدود انتظار بسیج همواره فراتر از این است و می‌تواند قطب مهندسی فرهنگی بشود.

وی برنامه‌های مجموعه فرشچیان را در روز برگزاری همایش چنین تشریح کرد: مانورهای فیزیکی در محوطه حوض مجموعه، نبردها، تک‌ها و پاتک‌های سایبری با دشمن، اجرای سیستم‌های دفاعی فیزیکی و سایبری، بازسازی بخش‌هایی از نبردها و دلاوری‌های بسیجیان بخشی از این برنامه‌ها است.

کشاورز حضور همه اقشار جامعه را جهت تکریم و ارج نهادن به مقام شامخ بسیج در این برنامه خواستار شد.

وی تاکید کرد: افتتاحیه دومین دوره توانمندسازی افسران جوان جنگ نرم با موضوع مهندسی فرهنگی هم‌زمان برگزار خواهد شد.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان زمان برگزاری این برنامه را در مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان در روز جمعه هشتم آذرماه ساعت 16:30 عنوان کرد.

انتهای پیام/2301/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول