اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

تجمع بزرگ بسیجیان در شهرستان بهار

پیش از ظهر امروز تجمع بزرگ بسیجیان در شهرستان بهار برگزار شد.

تجمع بزرگ بسیجیان در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهار، حسن برزگر پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان بهار با بیان اینکه بسیج با چنگ و دندان از کشور محافظت می‌کند، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری کشور با بسیج می‌تواند به بهترین نحو اداره شود.

وی با بیان اینکه صدور انقلاب ایران روز به روز در تمام نقاط جهان پیش‌تر می‌رود، ادامه داد: انقلابی که بر تفکر بسیجی استوار بود و با رهبری داهیانه امام راحل (ره) به پیروزی رسید اکنون به الگویی بی‌نظیر برای تمام مسلمانان جهان که در پی آزادی هستند، تبدیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار بسیج را مایه عزت و آبروی کشور عنوان کرد و افزود: تفکر بسیجی و بسیج آنقدر با عظمت است که به یک روز ختم نمی‌شود بلکه تمام ایام سال به بسیج تعلق دارد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی حلال مشکلات کشور است، تصریح کرد: در هر زمینه‌ای که تفکر بسیجی وارد شود، مشکلات و معضلات آن حوزه رفع می‌شود.

برزگر بسیج را کلید طلایی کشور دانست و گفت: بسیجیان با پیروی از قیام عاشورا و خط امام راحل در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و خواهند داشت.

وی اظهار داشت: در هر گوشه‌ای که تفکر بسیجی وارد شود دگرگونی و تحول به‌وجود خواهد آورد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار در پایان خاطرنشان کرد: آنچه سبب هراس دشمنان از کشور ما شده ایران هسته‌ای نیست بلکه ایران اسلامی است.

انتهای پیام/89006/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول