اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور:

استکبار ستیزی ویژگی شاخص بسیج است

فرماندار نور بسیج را بیمه نامه انقلاب معرفی کرد گفت: استکبار ستیزی ویژگی شاخص بسیج است.

استکبار ستیزی ویژگی شاخص بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی‌محمد صمدیان پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان در مصلی الغدیر این شهرستان این همایش را نمایش اقتدار بسیج عنوان کرد و اظهار داشت: تجمع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور بار دیگر به همگان ثابت کرد که بسیجی همان بسیجی سال 58 و تابع محض ولایت است.

فرماندار نور بسیج را بیمه نامه انقلاب معرفی کرد و افزود: حضور بسیجیان در همه صحنه‌ها و میادین همواره دشمنان را مایوس می‌کند.

وی ابراز داشت: مقاومت چندین ساله ملت بسیجی و قهرمان ایران موجب شد تا جهان به حقانیت ایران در برخورداری از علم و انرژی هسته‌ای اذعان کند و سر تعظیم فرود بیاورد.

صمدیان با اشاره به اینکه اگر چه آمریکایی‌ها با بازی با کلمات و تغییر ادبیات توافق هسته‌ای را پیروزی خود معرفی می‌کنند، باید بدانند این بزرگترین شکست آنان است،گفت: آنها فهمیدند هر چه بر این ملت فشار بیاورند،مقاومت ملت بیشتر می‌شود، بنابراین در میز مذاکره کوتاه آمدن و حق ایران را به رسمیت شناختند.

وی با بیان اینکه آمریکا ادعا دارد با این توافق جلوی ساخت سلاح هسته‌ای ایران را گرفته است، خاطر نشان کرد: این در حالی است که ایران جزو هشت کشور دارنده علم هسته‌ای است.

فرماندار شهرستان نور ادامه داد: دین اسلام ساخت،استفاده سلاح هسته‌ای و شیمیایی را حرام کرده است و ایران هیچ‌گاه به دنبال سلاح شیمیایی و هسته‌ای نبوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نور نیز در این مراسم بزرگداشت 34 امین سالروز تشکیل بسیج را تبریک گفت و همایش بزرگ بسیجیان را نمایش اقتدار و پویایی بسیج عنوان کرد.

ناصر توکلی افزود: بزرگداشت هفته بسیج نشان دهنده زنده بودن آرمان بسیج است و تا این آرمان زنده و پویا است اسلام و انقلاب زنده و پویا است.

انتهای پیام/86023/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول