اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

تیم مذاکره‌کننده در برابر استکبار با روحیه‌ای بسیجی برخورد کرد

یکی از مراجع تقلید قم گفت:‌ تیم هسته‌ای که به ژنو رفته بود در مقابل دنیای استکبار بسیجی برخورد کرد و با قدرت توانست توفیقاتی به دست آورد.

تیم مذاکره‌کننده در برابر استکبار با روحیه‌ای بسیجی برخورد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان استان قم با بیان اینکه خداوند پیامبران را برای دعوت مردم به سوی سعادت، ترقی و پیشرفت برگزیدند، اظهار داشت: پیامبران 2 جبهه را در مقابل خود می‌دیدند، جبهه مستکبران و جبهه مردمی مستضعف و محروم.

وی با اشاره به اینکه در درجه اول پیامبران درک کردند که باید مستکبران را از میان بردارند تا بتوانند رسالت خود را عملی سازند، گفت: پیامبران مردم را آموزش دادند تا انسان‌هایی که ما آن‌ها را بسیجی می‌نامیم آماده کنند که با روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در مقابل مستکبران به مقابله برخیزند.

استاد حوزه علمیه قم افزود: همیشه در کنار پیامبران مردمی تربیت شده بودند که به همراه آن‌ها به جهاد پرداختند و هرگز سستی به خود راه ندادند و در مقابل دشمن تسلیم نشدند تا توانستند مستکبران را سرکوب کنند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به داستان حضرت ابراهیم (ع) و نمرود، حضرت موسی (ع) و فرعون و حضرت محمد (ص) و ابوسفیان‌ها و ابوجهل‌ها گفت: تاریخ پیامبران پر از چنین اتفاقاتی است و این سیره پیغمبران است که با کمک بسیجیان آن روز بر مستکبران غلبه می‌کردند.

وی افزود: تاریخ ائمه (ع) نیز این‌چنین است و تمام ائمه (ع) توانستند با کمک بسیجیان به موفقیت دست یابند و این مکتب از پیامبران و ائمه اطهار (ع) گرفته شده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) برای احیای مکتب انبیا و ائمه (ع) همین راه را در پیش گرفته و با مستکبران برخورد کردند، عنوان کرد: امام خمینی (ره) از طرفی با کمک بسیجیان توانستند رژیم شاه را سرکوب کنند و همچنین از طرف دیگر در هشت سال جنگ تحمیلی توانستند در مقابل دشمنان مقاومت کنند.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی 35 دولت در مقابل ایران ایستادند اما با دلاوری و رشادت بسیجیان جنگ هشت سال طول کشید و دشمنان نتوانستند به جایی برسند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی بسیجیان در تمام صحنه‌ها حضور داشته و موفق بوده‌اند، گفت: این نظام قدرتمند حاصل تلاش بسیجیان است.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) سه پایه و اصل را برای انقلاب معرفی کرد، ادامه داد: امام (ره) فرمود پایه اول انقلاب اسلام، پایه دوم مردم و پایه سوم ولایت‌مداری است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه در راس حکومت اسلامی باید پیامبر (ص) و یا امام معصوم (ع) باشد، گفت: در صورت نبود این 2 باید فقیهی که با تقوا، مدیر، مدبر، شجاع و آشنا به مسائل روز دنیا باشد در راس حکومت قرار بگیرد و امروز این مقام برای آیت‌الله خامنه‌ای برقرار است.

وی افزود: ما باید قدر این نعمت را بدانیم که بعد از امام (ره) یک فقیه مدیر، مدبر و شجاع بر راس حکومت ما قرار دارد و توانسته است نظام را حفظ کند.

آیت‌الله نوری‌همدانی عنوان کرد: امروز دلیل اینکه تمام انقلاب‌هایی که در جهان صورت می‌گیرد به سرانجام نمی‌رسد این است که آن‌ها رهبر ندارند و الحمدالله ایران چنین رهبر بزرگواری دارد.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان باید در همه عرصه‌ها حضور داشته باشند، تصریح کرد: امروز در هر زمینه‌ای که پیشرفت می‌کنیم روحیه و افکار بسیجی را در آن کار مشاهده می‌کنیم.

استاد حوزه علمیه قم افزود: تیم هسته‌ای که به ژنو رفته بود در مقابل دنیای استکبار بسیجی برخورد کرد و با قدرت توانست توفیقاتی به دست آورد.

وی با بیان اینکه این انقلاب برای کل بسیجیان جهان پیام دارد، گفت: از همین جا و از جوار حرم کریمه اهل‌بیت (س) به کل جهان پیام می‌دهیم که انقلاب ما می‌خواهد کل بسیجیان جهان بیدار شوند تا مستکبران جهان را نابود کنند.

انتهای پیام/2258/م40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول