اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سوق:

آینده انقلاب در گرو حضور بسیج است

امام جمعه سوق در اهمیت نقش بسیج گفت: گذشته انقلاب مدیون بسیج و آینده انقلاب در گرو حضور بسیج است.

آینده انقلاب در گرو حضور بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،حجت‌الاسلام یوسف عمرانی‌‌نژاد پیش از ظهر امروز در اجتماع باشکوه بسیجیان دهدشت، بسیجی را انسان پاک‌باخته‌ای دانست که زندگی خود را وقف اسلام و انقلاب کرده است.

امام جمعه سوق با بیان اینکه بسیجی مطیع اوامر ولی زمان خویش است، افزود: بسیجی پارسای شب و شیر روز است.

وی اخلاص در عمل را از دیگر ویژگی‌های بسیجی برشمرد و در تبیین جایگاه بسیج اذعان داشت: جایگاه بسیج چنان والاست که امام بزرگوار برانگیختن در محشر را با بسیجیان از خدا طلب می‌کرد.

عمرانی‌‌نژاد با تشریح ابعاد جنگ تحمیلی و مقاومت جانانه رزمندگان در دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس بسیج آن‌چنان ظاهر شد که دشمنان اعتراف کردند قدرت بسیج توان مقابله با هر ابزار و ادوات جنگی را دارد.

این مسئول فرهنگی ادامه داد دشمن بعثی که سودای فتح سه روزه را در سر می‌پروراند با مردمی مواجه گشت که با دست خالی اما با سلاح ایمان به دفاع از کیان نظام پرداختند.

عمرانی‌نژاد در اهمیت نقش بسیج تصریح کرد: گذشته انقلاب مدیون بسیج و آینده انقلاب در گرو حضور بسیج است.

این استاد دانشگاه با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های مداوم دشمنان علیه نظام و انقلاب، روحیه بسیجی مردم را باعث خنثی شدن تمام نقشه‌های دشمنان دانست و گفت: بسیجیان با الهام از عاشورا صحنه‌های عاشورایی آفریدند.

عمرانی‌نژاد در ادامه ابراز داشت: اینکه امروز ایران اسلامی بعد از سه دهه در مقابل توطئه‌های استکبار ایستادگی کرده است و آمریکا نتوانست به اهدافش برسد به دلیل حضور بسیج در صحنه است.

وی سیاست‌های آمریکا در جهان را شکست‌خورده خواند و با تشریح دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های مختلف، پیشرفت‌های ایران را به برکت تفکر بسیجی دانست و افزود: همین موفقیت‌های چشمگیر و بزرگ ایران، شیطان بزرگ را کلافه کرده است.

امام جمعه سوق داشتن بمب هسته‌ای را مغایر با ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و با بیان اینکه آمریکا خود به این موضوع واقف است خاطرنشان کرد: ما قدرت را در سلاح اتمی نمی‌بینیم بلکه قدرت ما در داشتن ایمان، روحیه بسیجی و رهبری شجاع است.

عمرانی‌نژاد فروپاشی شوروی و نیز شکست آمریکا و صهیونیسم در پنج جنگ در فواصل سال 2001 تا 2012 را نمونه‌هایی از نیاوردن قدرت در سلاح اتمی دانست.

عمرانی‌نژاد با اذعان به اینکه دشمن از ملت بسیجی متکی به خدای متعال می‌ترسد ابراز داشت: آمریکا از پیشرفت ایران، از اسلام سیاسی و اسلام عاشورایی می‌ترسد.

به گفته عمرانی‌نژاد ایران تنها کشور خاورمیانه است که در بحث فناوری هسته‌ای به رغم همه تحریم‌ها جایگاه درخور توجه‌ای دارد.

وی اقتدار و سرافرازی کشورمان را به دلیل اعتماد به وعده‌ الهی«ان تنصرالله ینصرکم» دانست و تأکید کرد: امروز که جهان کفر و استکبار علیه اسلام یکپارچه بلند شده‌اند، بسیج باید بیش از پیش کارایی خود را ثابت کند.

انتهای پیام/82016/ط40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول