اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

بسیجیان افتخاری برای ملت هستند

فرماندار دشتی گفت: کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند امروز هم در جامعه اسلامی افتخار این ملت بوده و مصداق بارز آن بسیجیان هستند.

بسیجیان افتخاری برای ملت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در گردهمایی 5 هزار نفری اقشار بسیج خواهران و برادران که در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد 214 شهید، امام شهدا و شهیدان شهرستان دشتی با اشاره به آیه شریفه‌ قرآن مجید گفت: در میان مومنین کسانی هستند بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند و شهید شدند.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: در جای دیگر می‌فرمایند اگر از میان شما کسانی از دین برگردند به شما ضرری نمی‌رسانند.در واقع قومی می‌آیند که خدا را دوست دارند و در برابر مومنین متواضع هستند و در مقابل کافران سخت و خشن هستند و کوتا نمی‌آیند.

هاشمی یادآور شد: این انسان‌ها در راه خدا جهاد می‌کنند و از سرزنش هراسی ندارند و همه این‌ها از ویژگی‌های نیروهایی است که بسیجی هستند.

فرماندار دشتی افزود: شهدا به ندای ابردمرد تاریخ امام خود لبیک گفتند و شربت شهادت نوشیدند. کسانی که در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند امروز هم در جامعه اسلامی افتخار این ملت بوده و مصداق بارز آن بسیجیان هستند، کسانی که آماده هستند تا در راه خدا با جان و مال خود دفاع کنند.

هاشمی گفت: نقش بسیجیان در جامعه بی‌نظیر است که دشمن نیز اعتراف کرده است.

نماینده عالی دولت در دشتی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده با داشتن روحیه بسیجی عزت را به ایران اسلامی آوردند و به دشمن فهماندند که در برابر شعارهای دشمن کوتاه نخواهند آمد؛ تشکیل بسیج یک حادثه نیست بلکه تفکر و پیش‌بینی حضرت امام (ره) بود و این تفکر هرگز کهنه نمی‌شود و هر روز زوایای آن آشکار می‌شود.

هاشمی افزود: تفکر بسیجی یک ضرورت است و شکل‌گیری بسیج بر اساس اندیشه‌های جهادی استوار است و طبق فرمایش رهبری اگر تفکر بسیجی بر فضای ایران طنین‌انداز شد چشم طمع دشمن کور خواهد شد. دشمنان انقلاب اسلامی سعی داشتند به دیده تحقیر به ملت نگاه کنند.

فرماندار دشتی گفت: بسیجیان دارای شاخصه‌ها و مولفه‌هایی هستند که به برکت حضور آنها به نظام اسلامی به عنوان جامعه‌ای قوی نگاه می‌شود.

وی ویژگی‌های بسیجیان را ارتباط، توکل به خدا عنوان کرد و ادامه داد: یکی از ویژگی‌های بسیجی کار برای رضای خدا است و هرگز در برای نام و نشان کار نمی‌کند. شاخص دیگر بسیجیان حضور دائم و گسترده در صحنه است که هرگاه لازم باشد دریغ نمی‌کند و برای خدمت آماده‌اند.

هاشمی شاخص مهم بسیج را شهادت‌طلبی عنوان کرد و گفت: آرزوی بسیجیان شهادت بود که دعا می‌کردند به فیض شهادت نائل شوند.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول