اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اهواز:

شهروندان عملکرد شورای شهر اهواز را قضاوت کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شورای شهر اهواز در این مدت کوتاه عملکرد خوبی داشته است و شهروندان می‌توانند قضاوت کنند.

شهروندان عملکرد شورای شهر اهواز را قضاوت کنند

رامی علاسوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: کلانشهر اهواز مدت 27 ماه است که بدون شورای شهر بوده و در این مدت استاندار سابق خوزستان به عنوان قائم مقام شورای شهر اهواز فعالیت می‌کرده است.

وی ادامه داد: در مدت اندکی که از زمان آغاز به کار شورای شهر اهواز می‌گذرد این شورا با برنامه‌ریزی قبلی کار خود را به پیش برده است که می‌توان به انتخاب سرپرست و شهردار اهواز در نخستین جلسه، تشکیل کمیسیون‌ها، تفویض اختیارات لازم به شهردار اهواز، بازدید اعضای شورای شهر از مناطق کم برخوردار شهر اهواز، تصویب آئین‌نامه داخلی شورای شهر اهواز اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به ضرورت ارائه برنامه از سوی کمیسیون‌های هشت‌گانه شورای شهر اهواز اشاره کرد و گفت: اعضای کمیسیون‌های شورای شهر اهواز برنامه یک‌ساله خود را به هیئت رئیسه شورای شهر ارسال کرده‌اند و تنها کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز است که تاکنون برنامه یک‌ساله خود را به ارائه نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش شورای شهر اهواز این است که بتواند با درک درست از مشکلات شهر و شهروندان در راستای زدودن آن و کمک به توسعه متوازن و توزیع عادلانه خدمات شهری گام‌های اساسی بردارد.

علاسوند همچنین عنوان کرد: برخی از معضلات و مشکلات شهروندان نیاز به اقدامات سریع و فوری دارد که در این زمینه نیز شورای شهر اهواز تاکنون عملکرد قابل دفاع داشته است.

وی به بازدیدهای اعضای شورای شهر اهواز از مناطق مختلف شهر و رسیدگی به مشکلات شهروندان اشاره کرد و گفت: در این مدت اعضای شورای شهر به طور سرزده با حضور خود در مناطق مختلف شهر اهواز ضمن شنیدن مشکلات مردم در راستای رفع آنان تلاش‌های لازم را به عمل می‌آوردند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در پایان گفت: این شهروندان اهواز هستند که باید عملکرد شورای شهر اهواز را در این مدت کوتاه به قضاوت بنشینند.

انتهای پیام/72011/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول