اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

نقش مسئولان در نظام اسلامی رسیدگی به مشکلات مردم است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: نقش مسئولان در نظام اسلامی رسیدگی به مشکلات مردم و حل آنهاست.

نقش مسئولان در نظام اسلامی رسیدگی به مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال، اظهار داشت: همه کسانی به عنوان مسئول در نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند در حیطه مسئولیت خود نسبت به حل مشکلات مردم مسئول هستند.

وی مسئولیت و خدمت در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی را افتخار بزرگی دانست و گفت: صدا و سیما نقش ارزنده‌ای در انتقال فرهنگ و معارف دینی بر عهده دارد که انتظار می‌رود همچنان این روند ادامه یابد.

امام جمعه شهرستان خلخال به حجم فعالیت‌های صدا و سیما اشاره کرد و یادآور شد: کارهای خوبی در ابعاد مختلف در صدا و سیمای مرکز استان اردبیل انجام شده و مردم ساکن در شهرستان خلخال انتظار بیشتری از صدا و سیما دارند چرا که شهرستان خلخال توانمندی‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف دارد که باید معرفی شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با اشاره به جلب رضایت مردمی در حوزه تولید برنامه‌ها و محتوایی کردن آن تصریح کرد: کیفیت برنامه‌ها و ارتقای سطح علمی برنامه‌های تولیدی می‌تواند نقش اساسی در جلب رضایت مردمی به همراه داشته باشد.

رشتبری خواستار نگاه ویژه صدا و سیمای مرکز استان در تهیه و تولید و پخش برنامه‌های مختلف از مجموعه شهرستان خلخال شد.

 

مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز اردبیل رسانه را رسانه مردمی و ملت عنوان کرد و گفت: گسترش فرهنگ دینی در کنار خدمت رسانی به مردم از اصلی‌ترین وظایف صدا و سیمای مرکز استان است و این شبکه تمامی تلاش خود را در راستای رضایتمندی مردم به کار گرفته است.

عبدالله مددی به بستر‌های فراهم شده در استان در راستای سیمای دیجیتال اشاره کرد و گفت: اکنون که سیمای مرکز استان به صورت آپلینگ و قابل دریافت در تمام کشور‌های منطقه و دنیا است تلاش شده است مولفه‌های تولیدی برنامه‌ها در راستای دین، امیدبخشی، اخلاق و آگاهی‌بخشی به مردم انجام گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با همت صدا و سیمای مرکز اردبیل در سال 92 صدا و سیمای مرکز اردبیل در پوشش عزاداری‌ها در حوزه تولید و خبر رتبه اول کشور را کسب کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: به شدت پیگیر راه‌اندازی بسترهای دیجیتال شهرستان‌ها هستیم و در آینده نزدیک کوثر و سپس شاهرود و کلور نیز به جمع شهرهای دارای سیمای دیجیتال خواهند پیوست.

مددی با اشاره به اینکه مردم انتظار دریافت سیمای دیجیتال در کل استان را دارند و این بحث موجب خواهد شد تا با دریافت سیگنال‌های دیجیتال دیگر ماهواره‌ها مخاطبان خود را از دست بدهند سیمای دیجیتال استانی را مفید عنوان کرد و ابراز داشت: 80 درصد اعتبارات دیجیتال‌سازی طبق دستور‌العمل دولت از بودجه کشور است و تنها 30 درصد از سهم استان بوده که ما در تلاش هستیم فضای سیمای دیجیتال در کوتاه‌ترین زمان برای کل استان فراهم شود.

فرماندار خلخال نیز صدا و سیما را پلی بین مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: صدا و سیما با توانمندی موجود و هم‌افزایی می‌تواند ظرفیت‌های فرهنگی، علمی و تاریخی شهرستان‌ها را در قالب برنامه تولید کند.

هوشنگ محمدی به استعداد‌های موجود در شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: شهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل به دلیل وجود قومیت‌های مختلف زبانی از جمله تات‌ها، کردها بستر مناسبی برای تولید برنامه‌های مختلف با آداب و رسوم مختلف و سبک زندگی است.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول