اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی میاندرود خبر داد

کشف 23 کیلوگرم انواع مخدر در میاندرود

فرمانده انتظامی میاندرود از کشف 23 کیلوگرم انواع مخدر در دو ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

کشف 23 کیلوگرم انواع مخدر در میاندرود

محمدرضا جانبازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به انجام ماموریت‎های مختلف انجام شده در این شهرستان برای مقابله با ناهنجاری‎های ترافیکی همچنین مبارزه با مواد مخدر افزود: در دو ماه گذشته بیش از 23 کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندرود کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود اظهار داشت: در این مدت هشت دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو سرقتی کشف شد و بیشتر کشفیات ما در این مدت مربوط به سرقت بوده است که 19 سارق هم در این دو ماه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی ادامه داد: در این مدت 122 دستگاه خودرو و 182 دستگاه موتور سیکلت به‌دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نداشتن مدارک لازم یا نبستن کمربند ایمنی توقیف و راهی پارکینگ شدند.

جانبازی در پایان تعامل و همکاری سازنده مردم این شهرستان در امور مختلف انتظامی را اثرگذار و تحسین‌برانگیز دانست و از همه مردم تقاضا کرد هرگونه اطلاعات و اخبار مرتبط با حوزه امنیت اجتماعی را به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اطلاع دهند تا پیگیری لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/86021/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول