اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

پارک بازی کودکان اندیکایی راه‌اندازی شد

پارک بازی کودکان شهرک سازمانی سد شهید عباسپور کوشک در شهرستان اندیکا افتتاح شد.

پارک بازی کودکان اندیکایی راه‌اندازی شد

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سد و نیروگاه شهید عباسپور در حاشیه افتتاح پارک بازی کودکان شهرک سازمانی سد شهید عباسپور کوشک در شهرستان اندیکا که با حضور جمعی از مسئولان انجام شد اظهار کرد: با توجه به محرومیت منطقه اندیکا ضرورت ساخت چنین مرکز تفریحی برای ساکنان بسیار احساس می‌شد.

سیدحمید صالحی افزود: توجه به شادی بخشی کودکان و نوجوانان منطقه به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی و توسعه امور رفاهی ساکنان منطقه به وی‍ژه کارکنان این شرکت، از برنامه‌های مدیریت سد و نیروگاه شهید عباسپور است.

وی همچنین با اشاره به استقبال بسیار خوب فرزندان کارکنان منطقه مسکونی و روستاهای اطراف شهرک کوشک تصریح کرد: این پروژه توسط شرکت تعاونی تولیدی، توزیعی کارکنان مدیریت تولید و بهره برداری سد شهید عباسپور احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیکا، پارک بازی کودکان شهرک سازمانی سد شهید عباسپور کوشک در شهرستان اندیکا با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/72001/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول