اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جوان مازندرانی مشاور شهردار ایلام شد

جوان نوشهری به سمت مشاور جوان شهردار ایلام منصوب شد.

جوان مازندرانی مشاور شهردار ایلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، در حکمی از سوی شهردار ایلام، علی‌اصغر لهراسبی نیچکوهی به سمت مشاور جوان شهردار ایلام منصوب شد.

 لهراسبی‌نیچکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر گفت: خوشحال هستم که به عنوان یک مازندرانی می‌توانم به شهرداری ایلام برای ایجاد نیازمندی‌های جوانان در امور مختلف کمک کنم و بتوانم برای جوانان شهر ایلام گامی مفید بردارم.

 وی افزود: تغییر در نگرش به طور اصولی در موضوع جوانان در عرصه‌‏های اجتماعی و توجه به این سرمایه‌ها می‌تواند بسیار کمک کننده به خود جوانان باشد.

 مشاور جوان مازندرانی شهردار ایلام اظهار داشت: مشارکت جوانان در امور مربوط به آنها در شهر ایلام و ایجاد زمینه برای حضور فعال آنان در صحنه‌های اجتماعی به رفع مشکلات جوانان و رشد و پیشرفت آنها منتهی می‌شود.

 وی بیان داشت: ایجاد زیرساخت‏‌های فرهنگی و ورزشی برای جوانان از مهم‌ترین کارها است تا جوانان بتوانند آن نیروی شاداب جوانی خود را در مسیری درست به کار گیرند.

 لهراسبی خاطرنشان کرد: شناسایی دقیق و صحیح نیازهای جوانان، ایجاد پل ارتباطی میان نسل‏‌ها با توجه به نیازسنجی‌ها، تدوین برنامه‌های کارشناسی شده در راستای سالم پرکردن اوقات فراغت و شناسایی آسیب‏‌های بالقوه و بالفعل خلأهای فراغتی باید مورد توجه قرار گیرد.

 وی در پاسخ به این سئوال که اگر در یکی از شهرهای مازندران مشاور جوان می‌شدید چه نیازمندی‌هایی را برای جوانان این استان در اولویت قرار می‌دادید، گفت: مازندران سرشار از نعمت‌های طبیعی و خدادادی است و اگر به این مواهب طبیعی به طور اصولی و علمی توجه شود و بسترهای لازم برای پویا شدن آن فراهم شود می‌تواند روند بیکاری را بسیار کاهش داده و به توسعه و رونق اقتصادی فردی و اجتماعی تبدیل شود.

انتهای پیام/86019/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول