اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل مطرح کرد

جلوگیری از فعالیت‌ مراکز مشاوره غیرمجاز در مازندران

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه برخی مراکز مشاوره‌ در مازندران مشاوره‌های غیر شرعی می‌دهند،گفت: از فعالیت مراکز مشاوره‌ای غیرمجاز جلوگیری شود.

جلوگیری از فعالیت‌ مراکز مشاوره غیرمجاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی صبح امروز در دیدار مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران اظهار داشت: فعالیت در حوزه بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به این حوزه به صورت ویژه توجه شود.

وی با اشاره به اینکه ظلم خاموش نیروهای هدر رفته زنان در جامعه مشهود است،افزود: با وجود همین امکانات محدود موظف هستیم بهترین خدمات را به زنان ارائه کنیم.

روحانی با بیان اینکه در کشور مراکزی همچون مراکز هواشناسی وجود دارند که هوای چهار روز بعد کشور را پیش‌بینی می‌کنند، تصریح کرد: برای کسب اطلاعات وضعیت زنان مراکزی وجود ندارد که باید با بسیج همه امکانات دستگاه‌های اجرایی این امر محقق شود.

وی با اشاره به اینکه باید آمار دقیقی از وضعیت زنان بر حسب شرایطی که دارند وجود داشته باشد،گفت: مسئله آموزش را مسئله‌ای مهم برای توانمند شدن زنان و جلوگیری از بروز فقر و فحشا در جامعه می‌دانیم.

امام جمعه بابل با اعلام اینکه برخی از دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری از پرداخت مطالبات بانوان شانه خالی می‌کنند،تصریح کرد: باید این سازمان‌ها شناسایی و با آنها برخورد شود.

روحانی به اهمیت مسئله مشاوره در جامعه اشاره و تاکید کرد: شاهد فعالیت برخی از مراکز مشاوره در مازندران هستیم که به افراد مشاوره غیرشرعی می‌دهند.

وی بر ساماندهی مراکز مشاوره در مازندران تاکید کرد و گفت: انتظار داریم مراکز مشاوره مازندران ساماندهی شده و نظارت مستمری بر این مراکز باشد.

امام جمعه تصریح کرد: در حوزه‌های علمیه خواهرانی در حال تحصیل هستند که می‌توان از وجود آنان برای دادن مشاوره به خانواده‌ها استفاده کرد.

روحانی با ابراز نگرانی از افزایش طلاق در مازندران بیان داشت: باید با استفاده از مربیان، مشاوران مجرب و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای خانواده‌ها میزان طلاق در مازندران را کاهش داد.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول