اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نعیم‌آبادی:

بنایی بر دخالت در انتخاب استانداران هرمزگان ندارم

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مبنای من در انتخاب استانداران این استان بر این بوده که هیچ دخالتی در این راستا نداشته باشم.

بنایی بر دخالت در انتخاب استانداران هرمزگان ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران هرمزگان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اگر بسیج تشکیل نمی‌شد امروز کشور به این میزان از اقتدار نمی‌رسید.

به گفته وی اگر بهره‌برداری از الگوهای بسیجی نبود امروز کار سوریه یکسره بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه امروز نوعی از بسیج تکامل یافته در لبنان تحت نام حزب‌الله نیز فعالیت دارند، افزود: جا دارد که اینجا پیروزی ملت بزرگ و قاطع ایران را نیز در به رسمیت شناساندن حق غنی‌سازی اورانیوم تبریک بگوییم.

وی اضافه کرد: گرفتن حقوق حقه و جنگ برای آنها نیز برگی دیگر بر سلطه طلبی و دیکتاتوری استکبار است که کشورها را مجبور به دوری از حقوق خود وادار می‌کند.

نعیم آبادی با بیان اینکه به نوبه خود از وزیر کشور و همراهان وی قدردانی می‌کند، تصریح کرد: مبنای من در انتخاب استاندار این است که هیچ دخالتی در این امر نمی‌کنم و در انتخاب جادری نیز روال بر همین روند بود.

وی اضافه کرد: از وزارت کشور چندی پیش در راستای مشورت با من تماس گرفتند و من نیز گفتم که استاندار از نظر من باید چندین شاخصه داشته باشد که در جواب فرد تماس گیرنده نیز گفت جادری همین شخص مورد نظر شماست.

نعیم آبادی بیان داشت: از نظر من استاندار باید فردی کاری باشد چرا که هرمزگان استانی پرظرفیت است که علاوه بر تمامی ظرفیت‌ها در بعد جهانی و منطقه‌ای نیز مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های بالایی دارد، اضافه کرد: اگر هرمزگان رشد پیدا کند مملکت نیز سود می‌برد.

نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه اسم شهرستان پارسیان باید همان گاوبندی باقی می‌ماند، اضافه کرد: از همان اول هم که این تغییر اسم صورت گرفت متذکر شدیم که پارسیان یعنی چه و بعدها نیز متوجه اهداف این نامگذاری شدیم.

وی ادامه داد: ما هرمزگانی‌ها همان گاوبندی خودمان را می‌خواهیم و پارسیان هم مال پارس.

امام جمعه بندرعباس در ادامه افزود: در این شهرستان به بهانه ایجاد صنایع انرژی‌بر، اراضی گرفته شده است اما بعد از گذشت چندین سال کاری در آن صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: در پارسیان تأسیسات بندری خوبی صورت گرفته است و می‌توان با تقویت آن‌ها برای نجات اقتصاد مردم، کاری کرد.

انتهای پیام/88001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول