اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد:

انجمن رسانه گچساران و کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود/ کانون رسانه بویراحمد راه‌اندازی شد

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی کانون بسیج رسانه در شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: در افقی روشن انجمن رسانه شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود.

انجمن رسانه گچساران و کهگیلویه راه‌اندازی می‌شود/ کانون رسانه بویراحمد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سرگرد سید‌محمد لطیف ارجمند عصر امروز در ششمین نشست ادواری تحلیل و بررسی رسانه‌های محلی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و تهنیت هفته بسیج و تسلیت به مناسبت ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: بسیج رسانه ماموریت و وظایف خاصی دارد که همه کس باید به این مهم واقف باشند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد مهمترین ماموریت بسیج و سپاه را حفظ و حراست از آبروی نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیج رسانه ماموریت دارد تلاش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را ریشه‌دار و توطئه‌های دشمنان را بی‌اثر کند.

ارجمند در ادامه بسیج رسانه را دارای اهداف و ماموریت‌های خاصی عنوان کرد و گفت: این مجموعه با هدف فضاسازی، ایده‌پردازی و همسویی در راستای حفاظت و حراست از انقلاب و منافع ملی راه‌اندازی شده است.

وی به عملکرد بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از آغاز شروع به کار تاکنون اشاره کرد و گفت: این مجموعه که طی چهار ماه اخیر راه‌اندازی شده سه همایش بسیج رسانه‌ای در تهران، تبریز و مشهد برگزار شده که در استان نیز پنج جلسه تحلیل و بررسی رسانه‌های استان را برگزار کردیم.

وی برگزاری کارگاه بصیرتی رسانه‌ها با همکاری خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی جامعه بسیج رسانه، نشست با جانبازان و پیشکسوتان رسانه و دیگر برنامه‌های مختلف در این حوزه را از برنامه‌های اجرایی در بسیج رسانه استان عنوان کرد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که استقبال اصحاب رسانه در تشکیل و راه‌اندازی بسیج رسانه بسیار خوب و مناسب بود، گفت: انتظار می‌رود اعضای جلسات ادواری بسیج رسانه حضور بهتری داشته باشند.

ارجمند به راه‌اندازی و افتتاح کانون رسانه شهرستان بویراحمد پایگاه شهید خداعفو عبدیان را دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: به منظور اثرپذیری و استفاده دیگر خبرنگاران پیگیر راه‌اندازی انجمن رسانه در شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه هستیم.

انتهای پیام/82011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول