اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام معاون امور استان های سازمان صدا و سیما:

شناسایی ظرفیت‌ و بهره‌گیری از فرصت‌ها رمز موفقیت در رسانه است

قائم مقام معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: شناسایی ظرفیت‌های استان و بهره‌گیری از فرصت‌ها و مزیّت‌ها از رموز موفقیت در رسانه به شمار می‌رود.

شناسایی ظرفیت‌ و بهره‌گیری از فرصت‌ها رمز موفقیت در رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان مرکزی، سید ابوالحسن موسوی‌زاده، با اشاره به تحّول ایجاد شده در مرکز استان مرکزی، این حرکت مثبت را نتیجه اتّحاد و همکاری مجموعه مدیران و کارکنان صدا و سیمای استان مرکزی دانست.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در بین 33 مرکز کشور از جایگاه مناسبی برخوردار است، افزود: صدا و سیمای استان مرکزی به لحاظ تولیدات کیفی و پشتیبانی و فنی، ابتکارات خیلی خوبی از جمله ضبط و پخش تجمع عزاداران در 12 شهرستان برای اولین بار در استان مرکزی و افزایش پخش زنده از اماکن مختلف از جمله ابتکارات شبکه آفتاب بوده است.

قائم مقام معاون امور استان های سازمان صدا و سیما با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و تهیه و تولید برنامه‌های رسانه ملی در این زمینه گفت: امسال برای اولین بار همه مراکز صدا و سیمای استان‌ها‌ در ماه محرم با برنامه‌های خوبی که از قبل طراحی شده بود، انعکاس خوبی داشتند.

موسوی‌زاده با اشاره به برنامه‌های معاونت امور استان‌ها تصریح کرد: از لحاظ سیاست‌گذاری و توجه به اقتضائات و مزیت‌های هر استان، برنامه‌های خاصی را خصوصاً در حوزه تولید دنبال می‌کنیم و سعی می‌شود که بنا به نیازهای مردم هر منطقه و همین طور اولویت‌های هر منطقه حضور دوربین صدا و سیما را در بین مردم داشته باشیم.»

مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان مرکزی نیز در این جلسه با اشاره به استعدادها و توانمندی‌های متعدد استان مرکزی در حوزه‌های مفاخر و بزرگان و فرهنگی و صنعتی، تلاش برای معرفی بیش از پیش استان در شبکه‌های سراسری، حضور رسانه استانی در شهرستان‌های مختلف و ارتقای تراز برنامه‌های شبکه را به عنوان سه هدف پیش روی صدا و سیمای استان مرکزی برشمرد و بر عزم جدی مدیران و کارکنان رسانه برای تحقق این اهداف تأکید کرد.

حمید قربانی‌جم انجام امور محوله در رسانه استانی را نیازمند تعادل دو سویه با تمامی دستگاه‌ها دانست و از تعامل بالای صدا و سیمای استان مرکزی با دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

وی با اشاره به بخشی از فعالیت‌های مرکز در 10 ماهه گذشته، نیل به آن را نتیجه همدلی و اتخاذ مجموعه همکاران مرکز عنوان کرد.

انتهای پیام/87001/ک/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول