اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

معرفی 70 رشته شغلی مورد نیاز روستاها و شهر چرام به کمیته امداد

رئیس کمیته امداد چرام گفت: 70 رشته شغلی مورد نیاز روستاها و شهر چرام توسط دهیاری‌ها و بخشداری‌ها شناسایی و به کمیته امداد معرفی شده‌اند.

معرفی 70 رشته شغلی مورد نیاز روستاها و شهر چرام به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علی‌حسن مظاهری ظهر امروز در جلسه کمیته سامان‌دهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار روستایی و شهری شهرستان چرام، اظهار کرد: پیگیری مصوبات جلسات قبل و سیاست‌گذاری برای ایجاد اشتغال پایدار از جمله رئوس برنامه کاری این کمیته بوده که مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد چرام خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده تاکنون 425 نفر از استعدادهای ایجاد اشتغال و همچنین 70 رشته شغلی مورد نیاز روستاها و شهر چرام توسط دهیاری‌ها و بخشداری‌ها شناسایی و به کمیته امداد معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای اجرای بیش از 100 طرح اشتغالزایی اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال توسط این نهاد هزینه شده است، گفت: در صورت همکاری بانک‌های عامل تا پایان سال جاری بیش از 130 طرح اشتغالزایی دیگر نیز برای متقاضیان واجد شرایط ایجاد خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اینکه ‌ظرفیت‌های انسانی و طبیعی خوبی برای اشتغال در این شهرستان وجود دارد، یادآور شد: ظرفیت شهرستان در بحث اشتغال با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد، ظرفیت بسیار بالایی است.

مظاهری توانمندسازی مددجویان را متناسب با ظرفیت‌های موجود در منطقه و توانایی مددجویان از طریق اشتغال و توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی را از سیاست‌ها و اولویت‌های کاری کمیته امداد دانست.

 وی ایجاد فرصت اشتغالزایی را یکی از مهم‌ترین هدف‌های توانمندسازی مددجویان در چند سال‌ اخیر توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد و با تاکید اینکه رضایت مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر مهم‌ترین سیاست کشور است، گفت: کمیته امداد به بهترین نحو این سیاست را متبلور کرده و موجب رضایت نسبی مردم شده است.

انتهای پیام/82002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول