اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز خبر داد

راه‌اندازی پایگاه مقاومت همزمان با اصلاح بافت فرسوده شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز از راه‌اندازی پایگاه مقاومت همزمان با اصلاح بافت فرسوده شیراز خبر داد.

راه‌اندازی پایگاه مقاومت همزمان با اصلاح بافت فرسوده شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلام مهدی حقدل عصر امروز در شانزدهمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر، اظهار داشت: نطق قبل از دستور که در مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهری و روستایی مطرح می‌شود نظرات شخصی و برداشت‌های فردی نمایندگان است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته سخنانی مطرح شد که محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی بزرگواری کردند و دوباره به اظهارات فرمانده نیروی انتظامی فارس پاسخ ندادند و البته این هر دو بزرگوار انسان‌های فهیم و انقلابی هستند که بدون ادامه دادن اختلاف پیش آمده در رسانه‌ها آن را بین خود حل کردند.

راه‌اندازی پایگاه مقاومت همزمان با اصلاح بافت فرسوده شیراز

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز نیز که به مناسبت هفته بسیج در صحن شورا حضور یافته بود، در این جلسه گفت: در حال حاضر در حوزه مباحث فرهنگی، رزمایش‌ها، راهیان نور، بسیج سازندگی و مسائل امنیتی انتظامی که در مواقع ویژه و مناسبت‌ها بوده با شهرداری تعامل کاملی داریم.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی افزود: حضور نیروهای بسیجی در شورای چهارم و شهرداری قابل تقدیر است و از این ظرفیت می‌توان بهره بسیاری برد.

وی ادامه داد: هر کشوری برای خود اهرم قدرتی دارد و اهرم قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بسیج است.

گرامی با بیان اینکه در شیراز در چهار ناحیه و سایر رده‌ها و اقشار بسیج  410 هزار نفر ساماندهی شده‌اند، ابراز داشت: آمادگی داریم در بافت قدیم شیراز هر ساختمان که بازسازی شود در کمتر از یک هفته حوزه مقاومت آن را راه‌اندازی کنیم تا حضور نیروهای ارزشی مانع از سوءاستفاده کسانی شود که قصد برهم زدن نظم و امنیت می‌شوند.

وی تصریح کرد: بعد از مذاکرات و توافقات ایران با شش کشور غربی، نخستین رزمایش بزرگ عاشورائیان با حضور 10 هزار نفر از بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس، عاشورا، کوثر و امام پنج‌شنبه همین هفته در فارس برگزار می‌شود که 8 هزار نفر از بسیجیان حاضر در این رزمایش از شیراز هستند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در ادامه گفت: اگر در شیراز به بسیج اعتماد کنیم می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

سرهنگ پاسدار منصور میرزائیان افزود: ما همواره دست یاری نهادها و مجموعه‌هایی را که از بسیج کمکی خواسته‌اند به گرمی فشرده‌ایم و از آنجا که نماینده هزاران بسیجی مخلص و پای کار تلقی می‌شویم آماده هرگونه همکاری برای خدمت به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه باید روی ظرفیت بسیج حساب کنیم و روی قدرت آن مانور دهیم، تصریح کرد: اگر امکانات و توانایی مجموعه شهرداری‌ها با بسیج یکی شود قابلیت بسیاری دارد و می‌تواند مایه برکت باشد.

میرزائیان خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره) حجت را بر ما تمام کردند که اگر مسئولان از بسیج غفلت کنند به آتش دوزخ گرفتار می‌شوند و خوب است جلساتی برای بررسی مشکلات پیش روی عملکرد بسیج و بسیجیان تشکیل شود.

علی محمد محمدی، فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله شیراز نیز در این جلسه گفت: هر کس دل در گرو انقلاب و اهداف بسیج دارد بسیجی است اگر چه به طور رسمی عضو نباشد.

انتهای پیام/2448/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول